Szukaj:Słowo(a): gry gry gry
Witam,
Jest przedmiot do sprzedania,
20  zł mnie satysfakcjonuje.
Jaka aukcję wybrać?
1. cena wywoławcza 1 zł, cena minimalna 20 zł
2. cena wywoławcza 20 zł, bez minimum
3. Kup teraz 20 zł.
Czas nie gra roli.
Prowizja za wystawienie zdaje się będzie jednakowa?

20  zł mnie satysfakcjonuje.
Jaka aukcję wybrać?
1. cena wywoławcza 1 zł, cena minimalna 20 zł



cena minimalna zniecheca...

2. cena wywoławcza 20 zł, bez minimum
3. Kup teraz 20 zł.
Czas nie gra roli.



skoro czas nie gra roli to lepiej wywolawcza, a noz ktos da wiecej
niz w kup teraz


Wysłałem kilka maili, ale nie chce mi się wszystkich tych przedmiotów
klikać. Przy każdym jest adnotacja, że wystawione do sprzedaży w sklepie.

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3034502



Przy okazji, większość jego gier na GBA to piraty :)


| Przy okazji, większość jego gier na GBA to piraty :)

To akurat allegro ma zwyczajnie w dupie.



Bo musieliby uwalić conajmniej połowę przedmiotów w tej kategorii. Gier
konsolowych niestety nikt nie kontroluje.



| Wysłałem kilka maili, ale nie chce mi się wszystkich tych przedmiotów
| klikać. Przy każdym jest adnotacja, że wystawione do sprzedaży w
| sklepie.

Bez przesady, większość aukcji to Kup Teraz! lub z ceną minimalną i nie
ma kompletnie nic złego we wcześniejszym zakończeniu aukcji i
sprzedaniu w sklepie. Możesz jakoś uzasadnić powód tego czepialstwa?



Skoro nie chcą uwalić za pirackie gry, to może uwalą za taki dopisek.


| Bez przesady, większość aukcji to Kup Teraz! lub z ceną minimalną i
| nie ma kompletnie nic złego we wcześniejszym zakończeniu aukcji i
| sprzedaniu w sklepie. Możesz jakoś uzasadnić powód tego czepialstwa?

Skoro nie chcą uwalić za pirackie gry, to może uwalą za taki dopisek.



Bez sensu. Czy masz absolutną pewność, że to piraty?


Na 99% tak.

Jego pirat:
http://www.allegro.pl/item88940085_x_man_uzywany.html



To rzeczywiście wygląda dosyć podle:) Niestety, Allegro nie może
zawiesić aukcji z takiego powodu. Jeżeli chcesz rzeczywiście walczyć z
piractwem na Allegro, zwróć się do dystrybutora tych gier. Na podstawie
opinii dystrybutora gier, Allegro ma podstawy do zamknięcia aukcji.
Twoje zdanie to może być np. zdanie złośliwej konkurencji.

Tak, wiem, dystrybutor ma to pewnie gdzieś:)


http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3574574

co myslicie o tym gosciu ?



To ze nie ma komentarzy wiec w gre wchodzi jedynie odbior osobisty.
A przepraszam, "wykluczam spotkanie osobiste" ...do widzenia panu :P

Choc z drugiej strony aukcje NIE sa podswietlone na zolto a gosciu
pisze pelnymi zdaniami i bez bledow ortograficznych. :

rozkwit handlu rzeczami, ktore nie istnieja rozwkita i ma sie dobrze:
http://www.allegro.pl/search.php?string=tibia

ale pojawilo sie zagrozenie:
http://nt.interia.pl/news?inf=607446

ciekawe kiedy w programach publicystycznych zaczna zwalac wine na allegro za
takie przypadki wzorem krwawych gier komputerowych

pozdrawiam
pawel


rozkwit handlu rzeczami, ktore nie istnieja rozwkita i ma sie dobrze:
http://www.allegro.pl/search.php?string=tibia



Był kiedyś (rok, dwa lata temu?) artykuł w Gazecie Wyborczej (taki
kolorowy dodatek we czwartek) o tym jak w Indonezji (??? lub jakiś inny
egzotyczny kraj) ustawowo zakazano handlem, czy też ograniczono handel
przedmiotami z jakiejś wirtualnej gry. Interesujące, że był przelicznik
między wirtualną walutą, a rzeczywistą - normalna ekonomia!
Gdyby ktoś miał, albo trafił na ten artykuł - bardzo proszę o
podesłanie, ew. jakieś inne źródła - chętnie przeczytam jeszcze raz.

Był kiedyś (rok, dwa lata temu?) artykuł w Gazecie Wyborczej (taki



DUŻY FORMAT nr 46 dodatek do Gazety Wyborczej nr 262, wydanie waw z dnia
10/11/2003, str. 16
Tytuł: "Moja dziewczyna jest złodziejem"

Do znalezienia w archiwum GW. Warto.
Chodziło o grę Ragnarok i Tajlandię.

kurde jak mnie wkurza wprowadzanie w blad - szukam tunera , patrze
...extra , gosc pisze ze nie ma jak sprawdzic czy dziala stad domyslam
sie niska cena,ale potem ....mysle sobie jak to kurna nie ma zwyklego
kabla zeby podpiac i zobaczyc czy chociaz gra ? ma mozliwosc sprzedania
fajnego sprzetu ale nie chce mu sie sprawdzic i sprzedaje tak tanio ?
zapytalem google i prosze :
_______________________________________________
DSR- Digital Satelite Radio był to system radiowy nadawany z satelity
Kopernikus (chyba tak się pisze)w Niemczech i Szwajcarii. W styczniu
1999 roku zaprzestano nadawanie tego sygnału. Jeśli chodzi o parametry
to jest tak: pasmo satelitarne od 950-1750 MHz i pasmo TV od 50-860 MHz,
sygnał wychodzi z głowic na 40 MHz-ową pośrednią a dalej już cyfrówka.
Takie informacje znalazłem w sieci. Sam mam taki tunerek- leżał kilka
lat i ostatnio trafiłem na kilka wpisów na Elektrodzie, że sobie te
tunerki poprzestrajali na zwykłą Fm-ke. Pisałem do "tych" ludzi z
miesiąc temu jak to zrobili- do dziś nie dostałem odpowiedzi. Z tego co
mi wiadomo to nie da sie tego modelu przestroić na pasmo Fm. Myślałem
żeby zrobić z tego zewnętrznego DAC'a ale to chyba nieopłacalne (trzeba
by zrobić wejście cyfrowe i prawdopodobnie zmienić filtr cyfrowy). To tyle.
__________________________________________________

czyli ..fake najzwyczajniej chce wepchnac nic nie warty chłam piszac ze
nie chce sie sprawdzic czy wogole dziala.
oczywiscie zgloszone


kurde jak mnie wkurza wprowadzanie w blad - szukam tunera , patrze
...extra , gosc pisze ze nie ma jak sprawdzic czy dziala stad domyslam
sie niska cena,ale potem ....mysle sobie jak to kurna nie ma zwyklego
kabla zeby podpiac i zobaczyc czy chociaz gra ? ma mozliwosc
sprzedania fajnego sprzetu ale nie chce mu sie sprawdzic i sprzedaje
tak tanio ? zapytalem google i prosze :
_______________________________________________
DSR- Digital Satelite Radio był to system radiowy nadawany z satelity
czyli ..fake najzwyczajniej chce wepchnac nic nie warty chłam piszac
ze nie chce sie sprawdzic czy wogole dziala.
oczywiscie zgloszone



A moim zdaniem to ty sie czepiasz.

anteny SAT (domyslec sie mozna ze chodzi o satelitarna) zeby sprawdzic.

Co do kategorii tez nie sklamal bo to tuner cyfrowy.
Nie wyobrazam sobie zeby ktos nie sprawdzil modelu przed zakupem w googlu
zeby sie miedzy innymi o parametry dowiedziec.
Jak dla mnie to wcale nie sciemnia. Fakt moglby wielkimi literami pisac -
uwaga to tuner chyba nie FM !!!!jedenjeden11 ale rownie dobrze moze powinien
umieszczac info ze to pralka tez nie jest.

Mnie juz dawno zakupy na allegro nauczyly czytania opisu aukcji 10x, potem
nalezy dzien odczekac, ochlonac i dopiero na spokojnie 11x czytac -
zawsze sie cos nowego w opisie lub na zdjeciu zauwazy. A potem pytac, pytac
i jeszcze raz pytac sprzedawce - i nie zakladac oczywistosci i tego ze cos
jest jasne. Wszystko co nie wynika w 150% z opisu czy zdjecia na pewno
bedzie inaczej niz ty myslisz...


czepiam sie poniewaz pisanie w tytule ze to OKAZJA przywodzi na mysl ze sprzet
jest zbajerzony , cool , wiec moze go kupie nie czytajac o co
chodzi  z tym DSR ,



zapewne okazja bo jak sadze skoro nie da sie ich uzywac to wiele ich nie
zostalo a i cena niska jak na taki fajny firmowy sprzet, podlaczy sie
do pradu, ledy zaswieca, laski twoje

moze u mnie  zadziala niskim nakladem -to jest nabieranie klienta
,nieuczciwa praktyka.  Ten tuner nie zadziala w zadnym wypadku! to złom.
Dalej uwazasz ze to  uczciwe ??



oczywiscie, co se klikajacy pomysli to jego problem, sprzedajacy pisze
wyraznie co sprzedaje, to ze ktos kupuje bez czytania mozna nazwac tylko
debilizmem

system DSR od jakiegos czasu nie dziala ,nikt nie nadaje wiec ten
tuner  to kawalek złomu, bezużytecznego złomu
uwierz mi ze gro zakupow to zakupy impulsowe i sa ludzie ktorzy nie
pytajac  googla zakupia taki bezuzyteczny zlom.



wiec uratujmy ich na sile o wprowadzmy akcyze na allegro, skoro jest
na fajki i paliwo, to czemu nie zrobic na zakupy w necie?

i wprowadzmy licencje na sprzedawanie z egzaminem panstwowym, bo ktos
nie daj boze kupi cos bez przeczytania co kupuje i bedzie cale
69 + koszty przesylki w plecy


mam nadzieje ze 22kwiecen to pierwszy krok ku upadku allegro.



Dlaczego od razu upadku?
Mi wystarczy, że pojawi się w końcu atmosfera normalnej konkurencji i
Allegro będzie zmuszone, dla swego przetrwania, do zmiany obecnych reguł
gry. Gdyby miało zupełnie upaść, a jego rolę przejął Ebay, to też nie
byłaby zdrowa sytuacja.


Dlaczego od razu upadku?
Mi wystarczy, że pojawi się w końcu atmosfera normalnej konkurencji i
Allegro będzie zmuszone, dla swego przetrwania, do zmiany obecnych
reguł gry. Gdyby miało zupełnie upaść, a jego rolę przejął Ebay, to
też nie byłaby zdrowa sytuacja.



A ja się obawiam jednego - że Allegro dzięki wejściu konkurencji tak
poluzuje dotychczasowe zasady aby zatrzymać dotychczasowych userów i
ściągnąć nowych, że już w ogóle nie da się tu wytrzymać :(
Stanie się po prostu serwisem gdzie 'wszystko będzie wolno' - byleby tylko
utrzymać te sztandarowe 2 miliony userów, a nawet wykazać przybywanie
nowych.
To, że będzie to głównie nieodpowiedzilane małolactwo w przedziale
dziewięć-pietnaście latek i wałki, to już ich nie będzie w ogóle
interesowało.


http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54142091
Ile w koncu kosztuje przedmiot (1 sztuka)



Gdyby się zakończyła w tej chwili, to 6 złotych za sztukę. Ale do końca
aukcji pozostało jeszcze 6 dni, więc na pewno ta cena się jeszcze
zmieni.

Kto wygrywaaukcje?



Wszyscy z listy licytujących prezentowani na morelowym(?! ;) tle.
Ci na jasnoszarym wypadli z gry bo dali za mało.
Więcej na ten temat masz tutaj
http://www.allegro.pl/help_item.php?item=163

Dzieki za pomoc :)

| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54142091
| Ile w koncu kosztuje przedmiot (1 sztuka)

Gdyby się zakończyła w tej chwili, to 6 złotych za sztukę. Ale do końca
aukcji pozostało jeszcze 6 dni, więc na pewno ta cena się jeszcze
zmieni.

| Kto wygrywaaukcje?

Wszyscy z listy licytujących prezentowani na morelowym(?! ;) tle.
Ci na jasnoszarym wypadli z gry bo dali za mało.
Więcej na ten temat masz tutaj
http://www.allegro.pl/help_item.php?item=163

--
Imka




"M.Jordan":

| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6751044

Czemu wa ek? Przecie  Allegro to bezpieczny serwis.

pzdr.
grze  /któremu podoba si  telefon w czterech osobach/



Poprosilem o platnosci allegro.

Witam,

kupilam niedawno towar nie do konca zgodny z opisem. Roznica byla
zasadnicza, ale niewidoczna na pierwszy rzut oka, bo - zeby ja zauwazyc -
trzeba najpierw uwaznie przeczytac sklad (chodzi o kosmetyk).

moze nieswiadomie wprowadza ludzi w blad. Po paru dniach odpisala, ze
faktycznie, ze weryfikuje swoje aukcje (cokolwiek to oznacza) i... nic nie
zmienila...
Nie korzystam z allegro specjalnie czesto, wiec prosze o podpowiedz - jaki
komentarz? Negatywny, neutralny? Sama transakcja przebiegla bez
najmniejszych problemow, ale pozytywny chyba raczej nie wchodzi w gre?

Kaska
.

Witam,

chciałem dla znajomej kupić grę:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69700785

Nagle, niewiele przed zakończeniem aukcji "Żona oddała siostrzenicy". Na
pewno cena nie zadowalała sprzedającego i zakończył.
Nadmienię tylko że to już tak drugi raz zrobił.

AAAADDDDMMMMIIIINNNN!!!!
Na wieszak marsz:) jak dla mnie.

Dla mnie to szczyt nieprofesjonalizmu. Oczywiście za pierwszym razem
powód odwołania ten sam.

Pzd,
lukebe.


Witam,

chciałem dla znajomej kupić grę:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69700785

Nagle, niewiele przed zakończeniem aukcji "Żona oddała siostrzenicy". Na
pewno cena nie zadowalała sprzedającego i zakończył.
Nadmienię tylko że to już tak drugi raz zrobił.

AAAADDDDMMMMIIIINNNN!!!!
Na wieszak marsz:) jak dla mnie.

Dla mnie to szczyt nieprofesjonalizmu. Oczywiście za pierwszym razem
powód odwołania ten sam.

Pzd,
lukebe.



  Aha, jak to zgłosić (formalnie nie brałem udziału w aukcji ale miałem
ją jako "obserwowaną").

lukebe.

Witam,

Chcialbym prosic o Wasze wypowiedzi na taki temat:

Kiedys kupilem sobie gre kompterowa. Z roznych wzgledow nie moglem w nia
pograc, wiec jej nawet nie rozpakowywalem. W koncu doszedlem do wniosku, ze

ze gra jest nowa, nieuzywana, zafoliowana. Niestety, okazalo sie, ze plytka
(gra byla na jednej plytce) ma wade, przez ktora nie mozna jej uruchomic. W
zwiazku z tym mam kilak pytan:
1. jak to jest w swietle prawa - czy sprzedajac przedmiot nieuzywany jestem
automatycznie zobowiazany do zagwarantowania wymiany takiego towaru w
przypadku jego ogolno pojmowanej "niesprawnosci"?

aczkolwiek nie sprawdzony przeze mnie, tak wiec sprzedaje taki jaki jest"
zwalnia mnie z koniecznosci wymiany?
3. zwracajac pieniadze kupujacemu, czy powinienem mu rowniez zaplacic za
przesylke do mnie? Kupujacy zapewne chcialby wyjsc na 0, ale z drugiej
strony cala sytuacja nie jest z mojej winy?

Pozdrawiam,

G.K.


Kiedys kupilem sobie gre kompterowa. Z roznych wzgledow nie moglem w
nia pograc, wiec jej nawet nie rozpakowywalem. W koncu doszedlem do
wniosku, ze ja sprzedam, co tez uczynilem za pomoca allegro. W opisie

Niestety, okazalo sie, ze plytka (gra byla na jednej plytce) ma wade,
przez ktora nie mozna jej uruchomic. W zwiazku z tym mam kilak pytan:



Jesli gra jest nowa, nieuzywana i oczywiscie oryginalna - niech kupujacy
napsize do dystrybutora gry, ten powinien mu ja wymienic, mysle ze nawet bez
dowodu zakupu, w koncu dystrybutorowi tez zalezy zeby klienci byli
zadowoleni z produktow, a to mi wyglada na jakas wade pordukcyjna nosnika.

| Jesli gra jest nowa, nieuzywana i oczywiscie oryginalna - niech
| kupujacy napsize do dystrybutora gry, ten powinien mu ja wymienic,
| mysle ze nawet bez dowodu zakupu, w koncu dystrybutorowi tez zalezy
| zeby klienci byli zadowoleni z produktow, a to mi wyglada na jakas
| wade pordukcyjna nosnika.

Tylko moim zdaniem,kupujacy wcale nie musi wlaczyc (nie wszyscu chac
w ogole wysluchac indywidualnego klienta) z dystrybutorem.
Uzytkownika G.K. mozna przyrownac do sklepu, ktory rowniez sprzedaje
nowe, niesprawdzone, zapakowane produkty, a jesli sie okaze, ze ten
produkt nie dziala, to koncowy klient ma prawo oddac go do miejsca,
gdzie go zakupil, a nie szukac dystrybutora. To G.K. jest tu
sprzedawca i na nim ciaza pewne obowiazki.



Tak, pewnie ze za towar odpowiada sprzedawca, tyle ze klient i sprzedawca
jesli sa normalni to zalatwili by to tak, ze sprzedajacy by sie wszystkiego
dowiedzial, ustalil gdzie co i jak i podeslal by kupujacemu namiary jak i
gdzie wyslac, przelal by mu koszty pokrywajace wysylke i kupujacy mialby
sprawny towar. Ale jak mowie to jest mozliwe jak sie trafi 2 normalnych
ludzi.

| Jesli gra jest nowa, nieuzywana i oczywiscie oryginalna - niech
| kupujacy napsize do dystrybutora gry, ten powinien mu ja wymienic,
| mysle ze nawet bez dowodu zakupu, w koncu dystrybutorowi tez zalezy
| zeby klienci byli zadowoleni z produktow, a to mi wyglada na jakas
| wade pordukcyjna nosnika.



Niestety, to raczej nie mozliwe, gdyz gra ma kilka lat i juz nie jest w
dystrybucji, poza tym nie sadze, zebym cos wskural bez dowodu zakupu
(ktorego nie mam). W przeciwnym wypadku wlasnie w ten sposob staralbym sie
zalatwic te sprawe.

| Jesli gra jest nowa, nieuzywana i oczywiscie oryginalna - niech
| kupujacy napsize do dystrybutora gry, ten powinien mu ja wymienic,
| mysle ze nawet bez dowodu zakupu, w koncu dystrybutorowi tez zalezy
| zeby klienci byli zadowoleni z produktow, a to mi wyglada na jakas
| wade pordukcyjna nosnika.

Niestety, to raczej nie mozliwe, gdyz gra ma kilka lat i juz nie jest w
dystrybucji, poza tym nie sadze, zebym cos wskural bez dowodu zakupu
(ktorego nie mam). W przeciwnym wypadku wlasnie w ten sposob staralbym sie
zalatwic te sprawe.



A na czym dokladnie polega ta wada, przez ktora nie mozna gry uruchomic?
Moze po prosty problemem jest naped do ktorego plyta jest wkladana.
Zasugeruj kupujacemu, zeby sprawdzil na innym komputerze. Zawsze jakas tam
szansa jest.


| Przeciesz nie wiedzialem, ze plytka w srodku nierozpakowanego pudelka
| jest wadliwa. Akurat na to pytanie (moje 3.) sam juz sobie
| odpowiedzialem - nie pokryje kosztow przeslania do mnie. Jesli kupisz
| cos w sklepie w innym miescie (np. oddalonym kilkadziesiat km nawet)
| i w domu stwierdzisz, ze sprzet nie dziala, wrocisz do sklepu to
| wymienia Ci towar, ale za paliwo nikt Ci pieniedzy nie odda.

Tylko to nie jest zakup na odległość. Tutaj nie masz szansy sprawdzić
przedmiotu zanim odjedziesz daleko od sklepu. W tym wypadku na
sprzedawcy ciąży większa odpowiedzialność. Musi on mieć największą
możliwą pewność, że towar dotrze do sprzedawcy sprawny i ponieść
konsekwencje jeżeli będzie inaczej, bo kupujący nie ma absolutnie
żadnej szansy sprawdzić towaru przed jego otrzymaniem.



Nawet jakby to był OO (odbiór osobisty), to i tak kupujący nie
spostrzegłby, że gra nie działa. Więc i tak musiałby jechać do sprzedawcy i
oddać wadliwy towar.


| Tylko to nie jest zakup na odległość. Tutaj nie masz szansy
| sprawdzić przedmiotu zanim odjedziesz daleko od sklepu. W tym
| wypadku na sprzedawcy ciąży większa odpowiedzialność. Musi on mieć
| największą możliwą pewność, że towar dotrze do sprzedawcy sprawny i
| ponieść konsekwencje jeżeli będzie inaczej, bo kupujący nie ma
| absolutnie żadnej szansy sprawdzić towaru przed jego otrzymaniem.

Nawet jakby to był OO (odbiór osobisty), to i tak kupujący nie
spostrzegłby, że gra nie działa. Więc i tak musiałby jechać do
sprzedawcy i oddać wadliwy towar.



Może sprawdzić na miejscu, może poprosić sprzedawce o sprawdzenie.
Przekazanie towaru następuje w domu sprzedawcy i kupujący powinien go
tam dostarczyć.

...proszę o usunięcie jednego z allegrowiczów bartos44
ws. oszukiwaniach na licytacjach. Owe oszustwa polegają na tym,
iż ten allegrowicz ma program do automatycznego przebicia najwyższej kwoty
o 1 pln i nie można go przelicytować, a więc nie można "wygrać"
jakiegoś przedmiotu, na którym nam zależy.
Przykładem takiego oszustwa jest licytacja gry
pt. "Kingdom of Paradise".
Prosze o pozytywne rozpatrzenie tej sprawy.
link poniżej
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81261723

...proszę o usunięcie jednego z allegrowiczów bartos44
ws. oszukiwaniach na licytacjach. Owe oszustwa polegają na tym,
iż ten allegrowicz ma program do automatycznego przebicia najwyższej kwoty
o 1 pln i nie można go przelicytować, a więc nie można "wygrać"
jakiegoś przedmiotu, na którym nam zależy.
Przykładem takiego oszustwa jest licytacja gry
pt. "Kingdom of Paradise".
Prosze o pozytywne rozpatrzenie tej sprawy.
link poniżej
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81261723



jeżeli się wywiązuje z tranzakcji to w czym to oszustwo ? poprostu wygrywa
aukcje które chce wygrać.... czy ja coś nie rozumiem ?


| ...proszę o usunięcie jednego z allegrowiczów bartos44
| ws. oszukiwaniach na licytacjach. Owe oszustwa polegają na tym,
| iż ten allegrowicz ma program do automatycznego przebicia najwyższej
| kwoty o 1 pln i nie można go przelicytować, a więc nie można "wygrać"
| jakiegoś przedmiotu, na którym nam zależy.
| Przykładem takiego oszustwa jest licytacja gry
| pt. "Kingdom of Paradise".
| Prosze o pozytywne rozpatrzenie tej sprawy.
| link poniżej
| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81261723

jeżeli się wywiązuje z tranzakcji to w czym to oszustwo ? poprostu
wygrywa aukcje które chce wygrać.... czy ja coś nie rozumiem ?



Owszem ;)

...proszę o usunięcie jednego z allegrowiczów bartos44
ws. oszukiwaniach na licytacjach. Owe oszustwa polegają na tym,
iż ten allegrowicz ma program do automatycznego przebicia najwyższej kwoty
o 1 pln i nie można go przelicytować, a więc nie można "wygrać"
jakiegoś przedmiotu, na którym nam zależy.
Przykładem takiego oszustwa jest licytacja gry
pt. "Kingdom of Paradise".
Prosze o pozytywne rozpatrzenie tej sprawy.
link poniżej
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81261723



to jest niedoprzyjęcia jak on może tak robić musiy go usunąć ,dzięki Ci
Heniu

ps. " mamy Cię "


...proszę o usunięcie jednego z allegrowiczów bartos44
ws. oszukiwaniach na licytacjach. Owe oszustwa polegają na tym,
iż ten allegrowicz ma program do automatycznego przebicia najwyższej kwoty
o 1 pln i nie można go przelicytować, a więc nie można "wygrać"
jakiegoś przedmiotu, na którym nam zależy.
Przykładem takiego oszustwa jest licytacja gry
pt. "Kingdom of Paradise".
Prosze o pozytywne rozpatrzenie tej sprawy.
link poniżej
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81261723



Szanowny użytkowniku serwisu Allegro,

Z przykrością muszę stwierdzić że jesteśmy bezradni w przypadkach tego
rodzaju nadużyć. Dla pocieszenia dodam iż cieszyć powinien fakt że
program allegrowicza bartos44 przebija automatycznie tylko o 1 pln,
gdyby przebijał np. o 2,50 dogonienie go i zwycięstwo w aukcji byłyby
jeszcze trudniejsze. Ale być może wszystko przed Wami ;)


zglosic delikwenta ku nauce do allegro



Zgłosić, jeśli potrzebne ci "wsparcie" Allegro przy ew. zwrocie towaru.
BTW, grę chcesz zwrócić czy zatrzymać? W twych mejlach pojawiły się jakieś
propozycje rozwiązania sporu? Czego tak właściwie oczekujesz od sprzedawcy?


Zgłosić, jeśli potrzebne ci "wsparcie" Allegro przy ew. zwrocie towaru.
BTW, grę chcesz zwrócić czy zatrzymać? W twych mejlach pojawiły się jakieś
propozycje rozwiązania sporu? Czego tak właściwie oczekujesz od
sprzedawcy?



najlepiej byloby gdyby mi sie udalo zwrocic gre - ta reedycja mnie nie
interesuje. nie jestem w stanie jej odsprzedac tak zeby odzyskac poniesiony
wklad z prostej przyczyny - reedycja z extra klasyki przewaznie osiaga 10zl,
co oznacza dla mnie strate 12zl. przyznam sie szczerze, ze jeszcze nie
zaproponowalem nic sprzedajacemu, gdyz dla niego problem nie istnieje. plus

przedmiot ktory sprzedaje, nie krasc cudzych zdjec i tym samym wprowadzac
licytujacych w blad.


Mój znajomy miał kiedys lepszy wałek. Chciał kupić grę, ale został
przelicytowany. Po skończeniu aukcji dostał informacje od jakiegoś
innego gostka (który zresztą miał kopertę, 0 komentarzy i zarejestrował
się dzień wcześniej) z propozycja kupna tej samej gry za cenę jaką
oferował na aukcji. Tylko że nie była to oryginalna gra tylko pirat.
Mieliście też takie przypadki?



Owszem:

| Wiadomosc od: Mateo_9, wyslana z komputera o numerze IP: 213.238.90.67

| witam
|
| zaobserwowalem, ze na serwisie aukcyjnym jakim jest "Allegro", brales/-as udzial w aukcji dotyczacej gry PC: "The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - DC", której niestety nie
| udalo Ci sie wygrac... nie martw sie, jeszcze nic straconego bowiem jesli tylko zechcesz, moge zrobic Tobie grywalna jej kopie i sprzedac za: 22,70 zl (policzone juz razem z kosztami przesylki)...
| napisz, prosze, czy wogóle byl(a)bys zainteresowany moja propozycja, a jezeli tak to w nastepnym "e-mail'u" podam szczególy odnosnie przebiegu transakcji
|
| pozdrawiam

A dziś taki spamik mały:

| Wiadomosc od: siorpp5, wyslana z komputera o numerze IP: 83.23.143.7
|

| witam widze ze chcesz kupic zmieniarke sony mam na sprzedaz w idealnym stanie z kablami kompletna mode cdx-646 jak jestes zainteresowany to sie odezwij a jesli nie do potraktuj tego maila jak
| by go nie bylo moj nr gg 5807478

Pierwszy już wisi, a na egzekucję drugiego czekam.

Pozdrawiam.


|  a na drugi raz podpisuj zdecia swoim nickiem :)



a gra warta swieczki?
powinienes byc dumny, ze zrobiles takie dobre zdjecie, ze ktos je chce
wykorzystac jeszcze
dla mnie to zaden problem, ze ktos sobie pozyczyl moje zdjecie, na zdrowie
...

|  a na drugi raz podpisuj zdecia swoim nickiem :)

a gra warta swieczki?
powinienes byc dumny, ze zrobiles takie dobre zdjecie, ze ktos je chce
wykorzystac jeszcze
dla mnie to zaden problem, ze ktos sobie pozyczyl moje zdjecie, na zdrowie
...



Mnie też podwędzono kilka razy fotki, a tylko raz jeden Allegrowicz zapytał
czy może, dostał wtedy natychmiast moją zgodę.
I oto chyba chodzi.

Patrzcie jakiego kwiatka znalazlem na grupie alt.pl.www :)

moze komus chce sie o tym poinformowac allegro, bo ja sie w to nie
bawilem nigdy i nie wiem jak?

"
Kupię konto w serwisie Allegro.pl.
Interesują mnie wyłącznie z pełną aktywacją konta (zaktywowane poprzez
podanie kodu przesłanego listem) lub zarejestrowane przed 18.03.2003 r.
Moje konto zostało zawieszone, ponieważ brałem udział w aukcji dla
komentarza
i Allegro nie chce go odwiesić, ani się zgodzić na założenie nowego konta
przeze mnie.
W grę wchodzi suma 50-200 zł (w zależności od stażu i ilości komentarzy).
Proszę wyłącznie o POWAŻNE oferty na adres:

"

pozdrawiam,
krzysztof

Pewna osoba, czyli Michał
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Przez takich głąbów jak ten sprzedajacy na tej aukcji:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=54848379
trace aby czas i w tym czasie polujac na ta jedyna aukcje ucieka mi
inna ktora skonczyła sie wczesniej. Odwołał oferty 1 sekunde przed
konce. A awaria to czysta kpina. Ma tyle negatywow ze pownni go za
takie kłamliwe "awarie" zawiesic definitywnie.



Wiesz co się robi w takich sytuacjach?
Piszesz do reszty licytujących i wszyscy wysyłacie emilka do Allegro,
że gościu gra w kulki.
Nie takich biskupów zawieszano...


a.. Koszt wysyłki JEDNEJ sztuki przy wpłacie na konto wynosi 10 zł
(należy doliczyć do ceny pendrive'a).
a.. Ze względu na sposób pakowania sprzedajemy i wysyłamy tylko po
JEDNEJ SZTUCE

Taki drobiazg co waży z deko.



Cóż widząc taki wpis w aukcji olewam ją ciepłym moczem i kupuję u kogoś
kto gra uczciwie.


| Do tego przy moim negatywie odpisał, że karta nie spełniła jego
| oczekiwań -

Po co dajesz do testowania po zakupie? Kupił to niech zapłaci i testuje u
siebie albo testuje przed licytacją. Miałem taki przypadek z radiem
samochodowym. Koleś przyjechał, testował 30 minut



To jest raczej nieporozumienie dotyczące samego testu. Test - czyli
sprawdzenie, że działa. Warunki powinny być jasne: sprawdzenie radia to
ustawienie stacji, podpięcie wszystkich głośników, odtworzenie CD,
popatrzenie na wyświetlacz: całość w 5 minut (o ile sprzęt został
przygotowany wczesniej). Żadnej zabawy - na to przyjdzie czas po zakupie.
Po takim teście stwierdzona zostaje funkcjonalność zakupionego sprzętu,
który następnie należy zapakować :]

Zaś kartę graficzną (czy inną) można włożyć do komputera, uruchomić system,
odpalić jakiegoś 3D Marka lub grę, aby pokazać, że działa i tyle, to nie
sklep, gdzie można się bawić.

Swoją drogą interesujący temat, teraz wiem, że gdy stanę przed podobną
sytuacją jak opisana tutaj, to będę miał przygotowany opis jak taki test
będzie wyglądał :]

Witam!
Bylem zainteresowany nartami:
http://www.allegro.pl/item87207622_wspaniale_narty_atomic_gs_r_160cm_...
.html

rozmawialem z kolesiem, bardzo chcial sprzedac, najlepiej poza allegro,



na moje moze i jest uczciwy. jak cena Ci odpowiada zaproponuj pokrycie
kosztow za wysylke pobraniowa 'z mozliwoscia sprawdzenia zawartosci' i juz.

jak sie bedzie plul ze nie bo jak nie odbierzesz to on stratny itp.. przelej
mu koszty przesylki na konto. ja tak zrobilem i koles wyslal mi sprzet za
1000 zl, sprawdzilem, wszystko gra. i obie strony sa zadowolone

pozdrawiam,
Tomek

kupilem cos na allegro, przesylka zostala wyslana siodemka, niestety w



I wszystko jasne, lider partaczy na rynku firm kurierskich.

wyniku pewnych okolicznosci mialem nieczynny telefon, kurier nie mogac sie
do mnie dodzwonic odeslal paczke do nazawcy. czy to normalne, ze kurier
nie podjal innej proby kontaktu, na przyklad zostawienie avizo? czy mozna
skutecznie zareklamowac te usluge?



Nadawca może reklamować przesyłkę, ale o ile znam życie, gra nie warta
świeczki, no chyba że sporo zapłaciłeś za przesyłkę, to poproś nadawcę aby
wystąpił z reklamacją.

Pzdr.
Artur





| kupilem cos na allegro, przesylka zostala wyslana siodemka, niestety w

I wszystko jasne, lider partaczy na rynku firm kurierskich.

| wyniku pewnych okolicznosci mialem nieczynny telefon, kurier nie mogac
| sie do mnie dodzwonic odeslal paczke do nazawcy. czy to normalne, ze
| kurier nie podjal innej proby kontaktu, na przyklad zostawienie avizo?
| czy mozna skutecznie zareklamowac te usluge?

Nadawca może reklamować przesyłkę, ale o ile znam życie, gra nie warta
świeczki, no chyba że sporo zapłaciłeś za przesyłkę, to poproś nadawcę aby
wystąpił z reklamacją.

Pzdr.
Artur



 Mialem podobna sytuacje i porozmawialem "sobie prywatnie" z kurierem -  oto
jego wyjasnienia:
- niektore firmy kurierskie zatrudniaja kurierow jako firmy jednoosobowe,
tzn. jak masz poloneza lub 12-letniego golfa oraz czas to sie zglaszasz do
takiej firmy kurierskiej
- wynagrodzenie zalezy od wykonanych kursow i tu zaczynaja sie kombinacje
kuriera jak zrobic max kursow i min kilometrow
- ten "moj kurier" obdzwanial rano wszystkich adresatow, ci co nie odebrali
telefonu automatycznie byli odznaczani jako nieobecni podczas proby dostawy
/ z mapy oszacowywal ilosc km 'przejechanych'/, do pozostalych jechal.

W ten oto sposob ok. poludnia byl po pracy, niedostarczone paczki oddawal do
magazynu i rozliczal wszytkie trasy jako przejechanie. Oczywiscie nie
zostawial awizo.
UPS i DHL mozna na nich polegac, inne- bywa roznie.

Duch w narodzie nie ginie, pzdr Jurek

"Imka":

| Odpisz mu, że jak poda paragraf regulaminu Allegro mówiący o tym, że
| to kupujący pierwszy wystawia komentarz, to mu wystawisz ;-
| 16.3, o ile zostało to określone przez sprzedającego? ;)
A ja na to 16.4 :) ICMPTZ? ;-P



Ale jeśli w warunkach sprzedawcy nie został zawarty przymus
wystawienia, to w żaden sposób nie kłóci się to z oficjalną
interpretacją 13.1. Zatem 16.4 nie wchodzi w grę. ;)

| Mówisz - masz, a co będzie to będzie... ;))
Zobaczymy. Wszyscy w świątecznych nastrojach, więc może się rozejdzie
po kościach :)



Ale to może być już ostatnia szansa w tym roku... ;)

pzdr.
grześ

Qidzieliscie ten idiotyczny news w dziale Wydarzenia o tym ze tworza
podatkowy poradnik sprzedajacego?
Mnie to kurcze przyppomina mentalnosc handlarza na bazarze, albo
lepiej - wlasciciela bazaru

Poki wszystko gra i kasa plynie - mamy to w dupie a jak cos nie gra to
wlazimy w dupala marketingiem klientowi i robimy mu wode z mozgu

Ktos kiedys podawal jak to zrobic (tzn sprytny ciag znakow/slow ktore
wystepuja we wszelkich aukcjach a wyszukiwarka ich nie pomija) zeby
znalazla wszystkie aukcje, z danego wojewodztwa/miasta... Gdzies mi to
wcielo, jak ktos ma to prosze o przypomnienie...

--



Chyba chodzi ci o to :
(jes* sup* now* zap* lic* now* prz* opi* zap* ide* gwa* ory* pro* bar* dob*
rea* fot* gra* dni* sta* kon* tel* moż* kra* pri* prz* pac* kos* spr*).
Wszystkiego nie wyszuka, ale trochę pokaże.

Pozdrawiam turpik


Chyba chodzi ci o to :
(jes* sup* now* zap* lic* now* prz* opi* zap* ide* gwa* ory* pro* bar* dob*
rea* fot* gra* dni* sta* kon* tel* moż* kra* pri* prz* pac* kos* spr*).
Wszystkiego nie wyszuka, ale trochę pokaże.



Przed chwilą spróbowałem innego manewru:w wyszukiwaniu zaawansowanym
wpisałem w tytułach ** (dwie gwiazdki) i zaznaczyłem, że chcę tylko z
mojej miejscowości.później to samo zrobiłem dla wybranego województwa.
Za każdym razem przeleciał po wszystkich kategoriach.
Spróbujcie

Pozdrawiam
Cyprian

Jestem w trakcie poszukiwań jakiegoś odtwarzacza z 256 M pamięci. Na
allegro jest tego sporo, z czego pewnie część to niewiele warty chłam,
jeżeli ktoś z szanownych allegrowiczów zechciałby siępodzielić
informacjami co fajnie gra a jest niezbyt drogie to będę zobowiązany.
Krzysiek

Jestem w trakcie poszukiwań jakiegoś odtwarzacza z 256 M pamięci. Na
allegro jest tego sporo, z czego pewnie część to niewiele warty chłam,
jeżeli ktoś z szanownych allegrowiczów zechciałby siępodzielić
informacjami co fajnie gra a jest niezbyt drogie to będę zobowiązany.
Krzysiek



   Kupowałem u użytkownika o nazwie usedcisco.prv.pl i jestem
zadowolony.  W Warszawie można odebrać osobiście.


| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51503482
".........To jest oferta w której się dostaje link by ściągnać orginalną
gre ! ........."

LoL ORGINALNA GRE hehe



No mówię Ci! Gość się przejęzyczył! Chodzi o linkę - robisz z niej lasso,
zarzucasz i ściągasz ze straganu, półki sklepowej, biurka sąsiada, czy skąd
tam uważasz. A że na płytkę lasso zarzucić niełatwo, linka to musi być
niezwykła!


porownywalem go z Creative muvo TXFM i w niczym nie jest gorszy



Polimeryzowałbym. Dokładnie takie coś porównałem z  Muvo, na jednych
słuchawkach. Różnica była bardzo duża, na korzyść Creative - bezfirmówka
miała płaski, odchudzony dźwięk. Powtórz porównanie na porządnych
sluchawkach, albo umyj uszy ;))

BTW, mimo że gorsza od Muvo, bezfirmówka też gra _w miarę przyzwoicie_ -
proszę wziąć poprawkę na moje zboczenie audiofilskie ;)

Różnica była bardzo duża, na korzyść Creative - bezfirmówka
miała płaski, odchudzony dźwięk. Powtórz porównanie na porządnych
sluchawkach, albo umyj uszy ;))



Uszy mam umyte i nie slyszalem zeby dzwiek byl "plaski" czy "odchudzony" -
Creative tez nie brzmial ani "wypukle" ani "grubo" tez dzwiek nie mial
posmaku pomaranczy ani nie pachnial fiolkami.
Moze noname, ktory testowales gral gorzej ja trafilem na swietny model i
moge stwierdzic ze gra tak samo jak creative - a creative strasznie piszczy
przy wlaczonym podswietleniu i nie trzeba byc audiofilem zeby to uslyszec,
ma tez duzo gorszy dyktafon bo o tym zapomnialem chyba powiedziec.

Moim zdaniem 90% audiofili slyszy tak samo jak kazdy inny czlowiek a to ze
kupuje sprzet minimum dwa razy drozszy to juz ich wybor i takie hobby. Jak
kogos stac na ferrari i je ma to nie powie ze fajniej sie jezdzi np passatem
po polskich dziurawych drogach z ograniczeniami co kawalek. Mnie nie
przekonales i uwazam ze te sprzety sa porownywalne co do jakosci dzwieku.

BTW, mimo że gorsza od Muvo, bezfirmówka też gra _w miarę przyzwoicie_ -
proszę wziąć poprawkę na moje zboczenie audiofilskie ;)



BTW, polecam grupy dla zboczencow i audiofili ;)) - to ostatnie to taki moze
malo wyszukany zart ale nie moglem sie oprzec ;) jak przesadzilem to
przepraszam

po czym wnosisz?



Po tym wnosi, ze ZUPELNIE NOWIUTENKA gre, sprzedaje po 20 zeta (sa to 2 CD)
i w duzej ilosci sztuk. Tu chyba nie ma sie nad czym zastanawiac, co?
Starsze tytuly moznaby ewentualnie sprowadzic z zagranicy taniej, ale na
pewno nie na poziomie 2-3 Euro. Ale ten tytul jest nowy. W niemczech ta gra
kosztuje 45-55 euro, wiec w reszcie europy nie spadnie ponizej 30 na pewno.
Gdyby jeszcze mial jedna sztuke, to maznaby zrozumiec. Przywiozl i mu sie
nie podoba. Ale jesli sprzedaje przez kup teraz, za 20 zlotych, 20 sztuk
nowej, kosztujacej w polsce 129 zlotych (a w Niemczech ponad 200) gry, to
jest to chyba zupelnie jasne, ze sprzedaje piraty.

Tato! A Marcin powiedział, że jego tata powiedział,

Nie rozumiem czemu płacić za coś co mogę mieć za darmo.



Też jakoś nie mogę tego pojąć :/
Rozumiem - gdyby w grę wchodziła tylko republika, interia i powyższe, ale
póki są darmowe serwery na duże fotki, szybkie i bez limitów to powyższa
oferta jakaś taka mało ciekawa :/


Nie czuję się uzależniony, ale gdybym na tydzień miał odłączoną sieć, to
czegoś by mi brakowało. Chyba dałem się wciągnąć w ten hedonistyczną
przyjemność robienia zakupów (choćby małych rzeczy) na aukcjach.

Pytanie brzmi - czy macie podobnie ?



Ja po kilku wpadkach z zakupami na Allegro z których, hmm... no nie
byłem do końca zadowolony, zapowiedziałem sobiem, że z kupowaniem na
Allegro definitywny koniec ;) Zdarza mi się jeszcze coś od czasu do
czasu kupić, ale daję się skusić tylko na przedmioty, których działanie
czy wygląd nie muszą być sprawdzane bezpośrednio, np. książki, ew. jakąś
grę. Na pewno nie kupiłbym już zegarka, czy telefonu. A pokusa jest
spowodowana przede wszystkim dostępnością i cenami :)

Pozdr.
Piotrr

*Alfred Fons* zeznał nasępująco mimo że go nikt nie pytał :

| "To jest oferta w której się dostaje link by ściągnać orginalną gre !"
| to oryginalne gry się ściąga jeżeli są wydane na płycie??
| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51503482
kolego, ten link juz był pare postów poniżej - czytaj grupe zanim na nią
cos umieszczasz!
Al-fons



nie zagoglało mi tego niestety

"To jest oferta w której się dostaje link by ściągnać orginalną gre !"
to oryginalne gry się ściąga jeżeli są wydane na płycie??

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51503482



A kto ci powiedział, ze ta gra jest oryginalna, to jest link do gry

druczkiem :D

Pozdrawiam
Jacek

:: 2. zaproponowac Escrow... rowniez przekretas nie odpowiada

Ja sprzedaje sporo a nie zgodzilbym sie na escrow z tego prostego wzgledu,
ze nie wiem co to jest ani z czym to sie je

: 3. wysylka Stolica lub inna firma ktora pozwala sprawdzic zawartosc
paczki.
: jak sie nie zgodzi to olal.

Kurierami tez nie wysylam, ani za pobraniem ;-)

: : aukcje WYLACZNIE realizowane w drodze przelewu na konto.

To ja tak robie, tyle ze odbior osobisty wchodzi w gre ;-)

: POPIERAM RNRZA (Ruch Na Rzecz Zdrowego Allegro)

Ja rowniez popieram, tyle tylko czy ja nie jestem wedle Ciebie jebanym
przekretasem? :]

:: 2. zaproponowac Escrow... rowniez przekretas nie odpowiada

Ja sprzedaje sporo a nie zgodzilbym sie na escrow z tego prostego wzgledu,
ze nie wiem co to jest ani z czym to sie je



a czytac umiesz ? Allegro -POMOC i czytaj s czem sie to je :

: 3. wysylka Stolica lub inna firma ktora pozwala sprawdzic zawartosc
paczki.
: jak sie nie zgodzi to olal.

Kurierami tez nie wysylam, ani za pobraniem ;-)



twoja sprawa. jak masz duzo komentarzy to ciebie nie dotyczy to co pisalem.
pisalem o tych ktorzy maja do 10 komentarzy i sa nowymi...

: : aukcje WYLACZNIE realizowane w drodze przelewu na konto.

To ja tak robie, tyle ze odbior osobisty wchodzi w gre ;-)



i bardzo dobrze. plus dla Ciebie

: POPIERAM RNRZA (Ruch Na Rzecz Zdrowego Allegro)

Ja rowniez popieram, tyle tylko czy ja nie jestem wedle Ciebie jebanym
przekretasem? :]



a boisz sie ? jak masz czyste sumienie i jestes uczciwy to nie jestes :)
mysle ze po poscie sporo osob sie odezwie z re-wyzwiskami... ale jak
mawiaja: UDERZ W STOL A NOZYCIE SIE ODEZWA :)

POPIERAM RNRZA

| Dam mu jeszcze czas na przemyślenie swojego postępowania;)

czyli co masz treme przed wykonaniem telefonu w swojej sprawie? :)



Albo nie ma zamiaru narazac sie na koszty, bo juz jest w 99% pewny, ze
gosciu nie sprzeda mu tej gry.


| Dam mu jeszcze czas na przemyślenie swojego postępowania;)

| czyli co masz treme przed wykonaniem telefonu w swojej sprawie? :)

Albo nie ma zamiaru narazac sie na koszty, bo juz jest w 99% pewny, ze
gosciu nie sprzeda mu tej gry.




"..Cos taki hardy? Znam swoje prawa i mi sie tu nie madruj. Troche
oglady czlowieku!.."

Z jednej strony ma rację - 7 dni na kontakt ale skoro logował się do

No, chyba że to ja jestem przewrażliwiony, ale gdy to ja coś sprzedaję
to staram się kontaktować jak najprędzej:)

Pzd,
Łukasz

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45527221
Według opisu 180zł, według ceny kup teraz 19,99zł.



"Chce podkreślić ze ja nie sprzedaje gry tylko opis w jak prosty sposób
można ja kupić i mieć w domu za jedyne 180zl (Polska premiera gry będzie
kosztować 199zł + przesyłka). Czyli u mnie NAJTANIEJ."

"

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45523176
Według opisu 130zł, według ceny kup teraz 9,99zł



 Tuutaj pewnie podobnie.

Strasznie rozstrzepany pan/pani...



  Chyba jednak Ty ;)

L.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45527221
Według opisu 180zł, według ceny kup teraz 19,99zł.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45523176
Według opisu 130zł, według ceny kup teraz 9,99zł

Strasznie rozstrzepany pan/pani...



Roztrzepany to Ty jestes .. Koles za 19.99 sprzedaje opis jak dorwac gre o
wartosci 180 zl

| Strasznie rozstrzepany pan/pani...

 Chyba jednak Ty ;)



A rzeczywiście, nie doczytałem bo dostałem linka do aukcji gdzie rzekomo
można kupić WoW-a.
Więc przejrzałem ją tylko po łebkach i zareagowałem deczko spontanicznie ;)
W każdym bądź razie gość musi być niezły bo:
1. premiera w Europie jak i w Polsce już dawno za nami
2. ze względu na popularność gry (tudzież zapchane serwery) Blizzard
wstrzymał sprzedaż w całej Europie (tak jak wczesniej w US) do czasu
dostawienia nowych serwerów.
Więc pewnie w grę wchodzi jakaś hurtownia gdzieś na zadupiu, bo CD-PROJEKT
dystrybutor gry na Polskę sprzedał wszytko jakieś 2-3 tygodnie temu.
W każdym bądź razie przepraszam.

| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45527221
| Według opisu 180zł, według ceny kup teraz 19,99zł.

| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45523176
| Według opisu 130zł, według ceny kup teraz 9,99zł

| Strasznie rozstrzepany pan/pani...

Roztrzepany to Ty jestes .. Koles za 19.99 sprzedaje opis jak dorwac gre o
wartosci 180 zl



  To Ty jesteś roztrzepany: Koleś za 19,99 opisuje jak zdobyć za 180zł grę
mającą normalną cenę 199zł+przesyłka :)

prywat Na grupy dyskusyjne pisze prywatnie, nie reprezentuje zadnej firmy, instytucji
Xref: g2news1.google.com alt.pl.allegro:81802

| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45527221
| Według opisu 180zł, według ceny kup teraz 19,99zł.
| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45523176
| Według opisu 130zł, według ceny kup teraz 9,99zł
| Strasznie rozstrzepany pan/pani...
| Roztrzepany to Ty jestes .. Koles za 19.99 sprzedaje opis jak dorwac gre o
| wartosci 180 zl
 To Ty jesteś roztrzepany: Koleś za 19,99 opisuje jak zdobyć za 180zł grę
mającą normalną cenę 199zł+przesyłka :)



Ech - a najbardziej to Ty Liwiuszu... Przeczytałeś ze dwa posty i też chciałeś
zabłysnąć, że to zauważyłeś... Szkoda tylko, że podłączyłeś się do innego postu :]


zapytał:
| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45527221
| Według opisu 180zł, według ceny kup teraz 19,99zł.

poprawcie mnie - ale koles sprzedaje informację która razem z ceną 180 zł
robi dokładnie kwotę za którą to można miec normalnie??



  Za 180zł plus 19,90 za aukcje możesz mieć grę, która kosztuje 199zł+koszty
wysyłki, więc zaoszczędzisz na tych kosztach właśnie :)

L.

Ratuje Cię jedynie porządna stacja dokująca, nie jest to przyjemność
tania, a do tego dostepna jedynie w porządnych komputerach przenośnych jak
IBM, Dell conajwyżej Compaq. Przygotuj się jednak na wydatek rzędu
kilkuset złotych, porządne stacje tego typu to koszt i 500zł, jednak w
przypadku np IBM'a (a mam dwie takie stacje) mogę powiedzieć, że są one
arcypancerne i wykonane niezwykle starannie, w środku tyle elektroniki co
w laptopie, masa układó scalonych, możliwość podpięcia dwóch PCMCIA,
ultrabay 2000, dodatkowego PCI itd.. nie jest to w każdym razie kawałek
druta i jeden uniwersalny scalak.



No, niestety... takie rozwiazanie nie wchodzi w gre, bo do mojego laptopa
stacji nie ma, a poza tym mój pomysł wziął się stąd, że mam kartę TV i
chciałem ją tanim kosztem podpiąć do laptopa - liczyłem na wydatek mniejeszy
niż najtańszy tuner na USB czy PCMCIA :)

W kazdym razie dzieki za odpowiedz :)

pzdr.,
stti.


coś takiego:

No, niestety... takie rozwiazanie nie wchodzi w gre, bo do mojego laptopa
stacji nie ma, a poza tym mój pomysł wziął się stąd, że mam kartę TV i
chciałem ją tanim kosztem podpiąć do laptopa - liczyłem na wydatek mniejeszy
niż najtańszy tuner na USB czy PCMCIA :)



O tunerach na pcimciach czy usb zapomnij - kolega ma to i gorszej jakości
to jeszcze nie widziałem, a dał za to tyle co mały telewizorek, poza tym
telewizja w laptopie średnio jest potrzebna, a dobrej anteny nie będziesz
targał z sobą..

Pozdrawiam i życzę powodzenia! :))


coś takiego:
| No, niestety... takie rozwiazanie nie wchodzi w gre, bo do mojego laptopa
| stacji nie ma, a poza tym mój pomysł wziął się stąd, że mam kartę TV i
| chciałem ją tanim kosztem podpiąć do laptopa - liczyłem na wydatek
| mniejeszy
| niż najtańszy tuner na USB czy PCMCIA :)

O tunerach na pcimciach czy usb zapomnij - kolega ma to i gorszej jakości
to jeszcze nie widziałem, a dał za to tyle co mały telewizorek, poza tym
telewizja w laptopie średnio jest potrzebna, a dobrej anteny nie będziesz
targał z sobą..



Używam laptopa raczej w roli stacjonarnego, czasem tylko go gdzies biore :)
Ale pierwszy argument rozwaze - a wlasciwie czemu tak jest, ze na PCI
dzialaja OK, a na PCIAMCIA czy USB juz gorzej?

pzdr.,
stti.

a) dokładnie nie wiem jak się ten podatek nazywa;



PCC (podatek od czynności cywilnoprawnych). Ale PIT też tutaj
może wchodzić w grę - sam już nie wiem. :/

b) coś mi się obiło od uszy, że od niedawna (od nowego roku?) ten podatek
jest przerzucony na kupującego.



A mi się obiło o uszy, że fiskusowi wsio ryba, kto go zapłaci.
Ale naprawdę będzie lepiej, jak pytający zada to pytanie na pspp. :)

Witam,
jakiś czas temu wygrałem tę oto aukcję:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76241699
po przysłaniiu gry okazało się, że nie jest ona oryginalna. Sprzedający
wykręcał się, że kupił ją dla dziecka, ono przeszło i on teraz sprzedaje - i
nie wiedział, że to podróba. Ostatecznie stanęło na tym, że ja mu odeślę grę
a on mi kasę - tak też się stało. Nie wystawiłem jeszcze komentarza, bo
zastanawiam się co zrobić. Koleś sprzedaje SAME podróbki, niemal hurtowo.

do allegro - powiedzieli, że zwrócą się do sprzedającego z prośbą o
wyjaśnienie sytuacji - oczywiście nic się nie zmieniło.
Jak na mój gust konto sprzedającego, a przynajmniej wszystkie takie aukcje -
powinny zostać usunięte.
Co zrobić w takiej sytuacji?

pozdr
pg

Użytkownik "dziwak"
Taka sobie aukcja
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70275415
czy to dozwolone?



Oczywiscie ze nie. Uzywanie stwierdzen typu:
".... (Zgodnie z polskim prawem osoba zamawiająca takową kopię musi posiadać
orginał tej gry. Zamówienie traktuje jednoznacznie z tym że osoba zamawiająca
kopię zapasową tej gry posiada orginał)" jest tylko mydleniem oczu. Zgodnie z
prawem mozna oczywiscie wykonac sobie kopie posiadanego programu, gry lub
nagrania audio. Uslugowo to juz raczej nie.
AM

Użytkownik "Hades" wystukał taki tekst:

Zgodnie z prawem mozna oczywiscie wykonac sobie kopie
posiadanego programu, gry lub nagrania audio. Uslugowo to juz raczej
nie.



czemu nie?
a jak ktos nie ma mozliwości wykonac sam kopii? ;-)


Taka sobie aukcja
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70275415
czy to dozwolone?



Nie wiem jak sie ustosunkuje do tego Allegro,
ale wczoraj na angielskim Ebayu znalazlem taka sama aukcje
-sprzedawca oferowal sprzedaz kopii zapasowej gry dla legalnych uzytkownikow.

Angole najwyrazniej nie maja takiego poczucia humoru jak All.
bo po zgloszeniu gdzie trzeba aukcja zostala usunieta gdzies po 2 godzinach
max.

Pewna osoba, czyli Phill
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

| Ktory negatyw lub neutral od ciebie jest?

Jeszcze nie wystawiłem komentarza, tak jak mówię gościu gra na
zwłokę. Aby "poskarżyć" się Allegro formularz mogę wypełnić dopiero
po miesiącu i myślę że ten sprzedający o tym wie i obraca moimi i nie
tylko moimi pieniędzmi.



Po miesiącu?
Formularz?
Możesz rozwinąć?

Pewna osoba, czyli Użytkownik
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Witam, prosiłbym Panie, które kupowały na allegro o
polecenie co kupić mojej kobiecie na gwiazdkę. Cena nie
gra roli, byle nie była to podróbka. Z góry dziekuję.



Dużo oryginałów jest na Allegro, daleko nie trzeba szukać...
Polecam dostawę kurierem.
PP już nie wyrabia.


AFAIK nie możesz wykorzystać czyjegoś wizerunku bez jego zgody, chyba, że
ten ktoś jest osobą publiczną. Jeśli nie jest, to możesz jego wizerunek
wykorzystać tylko jeśli jest on częścią większej całości (np. turysta na
zdjęciu znad morza, w tłumie innych turystów).



Dokladnie tak jest! Sprawa tego czlowieka zainteresowalo sie juz Torunskie
radio GRA w ktorym sprawa zostala przedstawiona. Oczywiscie sprzedawca NIE
posiadal zgody tego czlowieka na uzycie jego twarzy na koszulce. Allegro
powinno podjac stosowne dzialania wobec sprzedawcy...

Pozdrawiam!

. Allegro
powinno podjac stosowne dzialania wobec sprzedawcy...



Bądźmy szczrzy, allegro ma w dupie sprzedawanie podrabianych perfum,
pirackich gier, przerabianych konsol (kompletem gierek na cd-r),
podrabianych ciuchów, butów etc. - więc tym bardziej będzie mieć _to_ w
dupie. Byle by leciała do nich kaska z prowizji...

pozdr
pg


Bądźmy szczrzy, allegro ma w dupie sprzedawanie podrabianych perfum,
pirackich gier, przerabianych konsol (kompletem gierek na cd-r),
podrabianych ciuchów, butów etc. - więc tym bardziej będzie mieć _to_ w
dupie. Byle by leciała do nich kaska z prowizji...



Masz racje ale to jest chamskie zeby sie dorabiac na wrecz bezdomnej osobie.
Cala weryfikacja na Allegro to dziala jak chce. Usuwaja aukcje, blokuja
konta czasem bezpodstawnie a kiedy nalezy to zrobic to olewaja to cieplym
moczem...

Pozdrawiam!

Jak to z tym jest dokladnie, bo linki  poprzez strone allegro sa jakies
martwe.Kiedys czytalem ze nie wazne jaka jest cena sprzedawanej
gry,sprzedajacy musi zlozyc deklaracje PCC ze wzgledu na sprzedaz wartosci
intelektualnej czy jakos tak.
W deklaacji PCC sa chyba dane kupujacego, wiec jak sprzedaje  ORGINALNA gra
z papierami to mam zadac od kupujacego jego danych ,numeru dowodu peselu i
co jeszcze.Te dane sa chyba potrzebne do zlozenia deklaracji PCC.teraz wezmy
np. ze spzedalem gre uzywana za pwiedzmy 25zl.Chyba podatek od tego bedzie
2% x 25zl=0,5zl..Czy zostanie deklaracja PCC na taka sume przyjeta?
Jeszcze niegdy nie sprzedawalem zadnej uzywanej gry, pare razy kupowalem
takowa i nikt nigdy nie zapytal mnie o pesel albo inne dane potrzebne do
PCC.Cowiecej jezeli sprzedajacy nie zlozyl tej deklaracji t czy czasami nie
bedzie to obciazac kupujacego?Przepisy ktore przeczytalem mozna i tak
zinterpretowac.Jak z tym jest faktycznie a jak prawnie?
Kolega chcial sprzedać konto w grze ogame.pl , calkiem dorbze rozwiniete.

jak widac: http://allegro.pl/search.php?string=ogame
nie tylko on wpadl na pomysl zeby zarobic troche na dlugoterminowej grze.

Moje pytanie: czy taka aukcja jest zgodna z regulaminem allegro? (tzn czy
nie zablokuja konta / usuna aukcji? )

Bo ze nie jest zgodne z regulaminem ogame.pl to wiem :) ale glownie
ciekawy jestem  stanowiska allegro.

Kolega chcial sprzedać konto w grze ogame.pl , calkiem dorbze rozwiniete.

jak widac: http://allegro.pl/search.php?string=ogame
nie tylko on wpadl na pomysl zeby zarobic troche na dlugoterminowej grze.



widze ze jakies marne te pieniadze


Przepraszam za dziwaczne pytanie, ale czy ktoś z Was stosuje
kwitowanie odbioru osobistego? Pierwszy raz umawiam się na odbiór
osobistą (większa wartość), jestem sprzedawcą, nie chciałabym kiedyś
potem nieprzyjemności, że nie oddałam towaru, czy że miał on jakieś

taki, że po obejrzeniu przedmiotu kupujący stwierdza zgodność z
opisem i kwituje odbiór, a ja otrzymanie gotówki? ;)
Bawił się ktoś w podobne oświadczenia, czy szkoda czasu na to?



Mimo pozornej biurokratycznosci takiego pomyslu ;)  nie jest on taki
bezsensowny, oczywiscie przy towarach wartych kilkaset zlotych i wiecej.
Szczegolnie jest w gre by wchodzilo PCC od tego to juz zdecydowanie tak. I
to ma zalety zarowno dla kupujacego jak i sprzedajacego - lepszy to papier
na towar (i jego legalnosc) niz tylko wydruk aukcji znikajacej po pewnym
czasie .
Pewna osoba, czyli darnok
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Mimo pozornej biurokratycznosci takiego pomyslu ;)  nie jest on taki
bezsensowny, oczywiscie przy towarach wartych kilkaset zlotych i
wiecej. Szczegolnie jest w gre by wchodzilo PCC od tego to juz
zdecydowanie tak. I to ma zalety zarowno dla kupujacego jak i
sprzedajacego - lepszy to papier na towar (i jego legalnosc) niz
tylko wydruk aukcji znikajacej po pewnym czasie .



Którą można odzyskać pisząc odpowiednio umotywowaną prośbę do serwisu.

własnie cos mi nie pasuje...
juz raz sie kiedys wkopałem w tanie perfumy, ale tutaj ma sporo pozytywów.



to nic nie znaczy. Ja kupiłem gierkę od kolesia który miał ok. 400 pozytywów
(99%) a gra była nieoryginalna.

pozdr
pg

"Witam,

Dziękuję za sygnał.

Jeśli w grę nie wchodzi pomyłka przy wpisywaniu hasła, bardzo prawdopobne,
że ktoś próbował odgadnąć hasło i zalogować się na konto. Zarchiwizowaliśmy
informacje dotyczące adresów IP i w razie konieczności przekażemy je Policji
w odpowiedzi na oficjalne zapytanie.

Jednocześnie nalegałabym na natychmiastową zmianę haseł dostępowych, także
na kontach email. Polecam lekturę informacji zawartych w Pomocy na temat
sposobów zabezpieczenia się przed kradzieżą konta:

http://www.allegro.pl/help_item.php?tid=34&item=302&zoom=N

Polecam lekturę Centrum Bezpieczeństwa:

http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/centrum_bezp.php?page=cb_account

"

Ja mam sie przestudiowac regulamin, a wlamywacz dalej po allegro smiga.
Najwazniejsze ze jego IP zarchiwizowne..........:)

bk
Ola

| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51121282
| Podobają mi się takie opisy:
| - NOWA - a cena 49.000 :))  (dla nośnika magnetycznego
| to trochę dużo, bo gra wyszła z 14lat temu...)
| - na początku zdania NOWA, potem działa bez problemów - same cuda :P
Co Ci tu nie pasuje? Nie masz się już czego czepić... Napij się piwa.



Co mi tu nie pasuje? To tak, jakby sprzedawać Prusakolep i pusać, że jest nowy.


| Ja dostałem kiedys za takie sformułowanie pozytywa z adnotacja:
| "OK. Ale między "nowy" a "nieużywany"(np.5-cio letni) jest znaczna
| różnica i ktoś się kiedyś może wkurzyć. Polecam."
| Chodziło o bezpiecznik róznicowopradowy (takie cos elektryczne) moim
| zdaniem wiek nie gral tu roli, bo cosa takiego nie ma daty waznosci. Byl
| nowy, nieuzywany, ale jednak kupujacy mial male pretensje.
Wiesz... ja już widziałam kiedyś nega za towar 'nowy' sprzed 20 lat. IMO
raczej należy uprzedzać kiedy dana rzecz została wyprodukowana. Ostatnio
też gdzieś zauważyłam komentarz za 'nowe' buty - z roku 1969 ;-



Dostałem odpowiedź dotyczącą tej aukcji. Allegrowicz ten po prostu wykupił
jakieś zapasy magazynowe, gdzie między innymi były te gry...
Trudny orzech do zgryzienia - niby nowe, a ciężko mi nadal to zaakceptować,
że nośnkik magnetyczny, nagrywany najczęściej w warunkach domowych (tak
Avalon nagrywał gry) jest nowy.

z taka aukcja  to kto to moze byc ........
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=46982630



Dziwie sie ludziom. Nic nie mozna powiedziec o gosciu: Kupil cos za 3zl, 6
komentarzy, wystawia telefony w niezlych cenach. Nic tylko czekac na
peirwsze negatywy NAIWNIAKOW ktorzy mysla ze jak cos w promocyjnej cenie to
juz sprzedawca nie gra roli:|

Niech ta aukcja posłuży za odpowiedź
http://allegro.pl/show_item.php?item=49468457



Ta aukcja na pewno nie jest legalna. Gościu kupił ORYGINALNE gry za 10
zł i sprzedaje za 15. Nie wiem czy nawet na bazarze da sie kupić takie
gry w oryginalnym opakowaniu za taką cenę.

--------------
Pozdrawiam
Paweł

BUAHAHAHAHAHA!!
A widzieliście odpowiedź do komentarza - tego negatywnego?? :] - ziomek się
zdenerwował :]

Pozdrawiam,
Yota

| Niech ta aukcja posłuży za odpowiedź
| http://allegro.pl/show_item.php?item=49468457

Ta aukcja na pewno nie jest legalna. Gościu kupił ORYGINALNE gry za 10
zł i sprzedaje za 15. Nie wiem czy nawet na bazarze da sie kupić takie
gry w oryginalnym opakowaniu za taką cenę.

--------------
Pozdrawiam
Paweł



A gdzie pisze, że gry są oryginalne?
 " Pro Evolution Soccer 4- 1 cd- gra jest zapakowana, ale sama się
rozpakowywuje: nie trzeba mnieć programu rozpakuwającego pliki " <-- to mówi
samo za siebie :)

Pozdrawiam,
Yota

| Niech ta aukcja posłuży za odpowiedź
| http://allegro.pl/show_item.php?item=49468457

Ta aukcja na pewno nie jest legalna. Gościu kupił ORYGINALNE gry za 10
zł i sprzedaje za 15. Nie wiem czy nawet na bazarze da sie kupić takie
gry w oryginalnym opakowaniu za taką cenę.

--------------
Pozdrawiam
Paweł




| witam

| kupujacy na allegro a moze my zaczniemy pobierac oplaty za to ze
| bedziemy szli do kogos i odbierali to co zakupilismy osobisice ;)
jest wolny rynek i jesli nie odpowiada Ci ze masz zapłacic za czyjsc
czas nie kupuj u niego



No jasne - nie ma jak dobry argument. To teraz odpowiedz, czy stracisz
więcej czasu gdy dasz mi to do ręki w minutę, czy jeśli będziesz
pakował, szedł na pocztę albo jeszcze płacił komuś za pakowanie.
Teraz znów sobie odpowiedz czy Twój argument był rzeczowy.
Teraz odpowiedz sobie na drugie pytanie. Czy lepiej sprzedać osobiście i
mieć spokój czy lepiej żeby towar mógł wrócić do ciebie w 10 dni bez
powodu i ze sprzedaży nici. Piszesz, w taki sposób, że wnioskuję, że
sprzedajesz zawodowo, więc wchodzi to w grę "sprzedaż poza siedzibą"

U mnie nie ma wogole mozliwosci odbioru osobistego i mam spokoj.



Jak wyżej

Biorac udział w aukcji ktorej znasz warunki apkceptujesz je wiec jak
Ci sie nie podoba nie licytuj



A słyszałeś powiedzenie "nasz klient nasz pan"?
Jesli nie, to przestań się tym zajmować, bo nie wróże przy takim
podejściu sukcesu.

Leszek


Hello ArtNie,

| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84924602
| wystarczy w opisie zaznaczyć... ostatnie zdanie mówi wszystko.

I już nie ma - co to było?



cytat opisu:
Magnetofon Szpulowy ZK 140 UNITRA Stan wizualny okreslam na Bardzo dobry
Jednakm ma nie wielkie znaki uzytkowania po wlaczeniu wszytko dziala i
gra dolanczam rowniez jeden nosnik z muzyka Wiecej info i fotek na meila

Hello ArtNie,


| http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84924602
| wystarczy w opisie zaznaczyć... ostatnie zdanie mówi wszystko.
| I już nie ma - co to było?
cytat opisu:
Magnetofon Szpulowy ZK 140 UNITRA Stan wizualny okreslam na Bardzo dobry
Jednakm ma nie wielkie znaki uzytkowania po wlaczeniu wszytko dziala i
gra dolanczam rowniez jeden nosnik z muzyka Wiecej info i fotek na meila



No i? W czym tkwił problem, bo chyba za głupi jestem? Chodzi o to, że
grzecznościowa?

W tej chwili (środek tygodnia) w elektronice są dwie "szachownice"
Cyfry+, we wszystkich aukcjach 247 aukcji "kupię" a ilość aukcji z
tekstem "zastrzegam prawo zakończenia" przekracza 17 tysięcy. Mam
dalej szukać innych kfiatkooff?

witam

mam sobie aukcje i postanowiłem ze wsród wszystkich którzy wezmą udział w
moich aukcjach do 22 grudnia bedzie jedna osoba którą chce obdarowac
specialnym upominkiem . prezentem, na boże narodzenie a bedzie to telefon
komórkowy. Jak najlepiej wyłonic zwyciezce zaznaczam ze nie musi byc to
wcale osoba która dokona największych zakupów, ma to byc naprawde uczciwe
wyłonienie wygrywającego.
jakies sugestie, podpowiedzi , pomysły z waszej strony



Sugestia nr jeden! Ustawa o grach losowych! Nie rób loterii, bo nie obsłużysz
tego od strony prawnej. Są oczywiście obejścia od tego. Mój znajomy zrobił
taki konkurs w swoim mega-komisie (www.mega-komis.com.pl) - każdy,
kto zakupił coś tam w komisie, brał udziełw losowaniu pralki. Ale najpierw
zasięgnął rady swojego prawnika. Żeby nie wyglądało to o loterię, oprócz
losowania musiał być jakiś inny warunek, więc wprowadził chyba konieczność
wymyślenia jakiegoś hasła reklamowego dla jego komisu. Tym spodobem
ominął ustawę o grach losowych.

Serdeczne pozdrowienia


rady sa proste i ogólnie znane
przy zakupie drogich precyzyjnych delikatnych i używanych (bez gwarancji
urządzeń) trzeba :
- albo dać sobie na wstrzymanie



Mądry Cyneq po szkodzie.

- albo przynajmniej osobiście to odebrać i na ile to możliwe dokładnie
sprawdzić



  nie wchodziło w grę.

jak sam piszesz (i słusznie) każde urządzenie ma wraz z upływem czasu coraz
większe tendencje do działania inaczej niż byśmy zakładali



That's not the point.
Chodzi mi o to że urządzenie które "trochę" nawala nawalać będzie coraz
bardziej i to jest prawie pewne. I świadomie nigdy bym się nie wpakował
w aparat któremu czasem się nie domyka migawka.
Jeśli coś działa dobrze, to jest pewna szansa że działać bedzie jakiś
czas dobrze i to że przestanie (a Ty piszesz właśnie o tym) jest
normalne ryzyku zakupu czegokolwiek (przy nowych rzeczach wprawdzie jest
gwarancja, ale jak się skończy sytuacja jest identyczna).

oczywiście im solidniejszy producent tym bardziej jest to rozłożone w
czasie, ale taka degradacja nastepuje zawsze



Nie do końca.
Wiele lat temu, tez na allegro kupiłem Ricoha KR-10. Miał swoje lata, i
od tego czasu sporo filmów na nim zrobiłem. Nie zawiódł mnie nigdy. A
jakoby Pentax uważany jest za producenta solidniejszego, Ricoh jak
niektórzy twierdzą "robi podróbki" aparatów.
A tu co? pierniczy się właśnie Pentax.

W każdym razie zeszliśmy z tematu.

witam

zakupilem karte graficzna, po sprawdzeniu okazalo sie ze nie jest do konca
sprawna ( w systemie dziala OK, ale w grach juz raczej nie )
sprzedajacy twardo twierdzi ze u niego wszystko bylo ok, chociaz juz na
zdjeciu, co bez wczesniejszej wiedzy o tym raczej trudno zauwazyc - widac ze
z jednym z elementow na karcie cos jest nie tak ( wybrzuszony kondensator )

ze wzgledu na permanentne "wcisniecie kitu" zarzadalem zwrotu pieniedzy, na
co sprzedawca odpowiedzial ze sprzet moge co najwyzej reklamowac,a on
dopiero laskawie rozpatrzy co z tym zrobic ( wg. kodeksu - wymiana, naprawa
lub zwrot gotowki )
nie jest to sklep ani osoba prowadzaca jakakolwiek dzialanosc gospodarcza -
zwykly gosc, mieszkajacy w akademiku i sprzedajacy niepewny, jak sie
okazalo, sprzet

czy w zaistnialej sytuacji to co mi zaproponowal jest jedynym wyjsciem czy
moge jednak domagac sie bezwarunkowego zwrotu pieniedzy?
jestem prawie pewien ze z tej "reklamacji" wyjdzie zwykla szopka i bede
dalej robiony w balona :(

poradzcie cos prosze

pozdrawiam
Vinc

Zawsze sadzilem, ze zawsze ostroznie wybieralem sprzedajacych i z
miejsca wykluczalem podejrzane aukcje. W koncu i na mnie przyszla pora -
zostalem oszukany w sposob wredny :)

Taka sobie aukcja:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=48654199

Nic niezwyklego, czlowiek pozbywa sie gier hurtem. Cena zachecajaca,
wiec czemu by nie wziac. Pytam sie, czy aby na pewno sa oryginalne, czy
maja oryginalne pudelka i instrukcje. W odpowiedzi czytam, ze "sa w
eleganckich pudeleczkach". OK, czyli wszystko gra, olac instrukcje.

Wygrywam, place na konto, czekam jeden tydzien, ponaglam. W miedzyczasie
patrze na konto sprzedajacego i widze, ze mu je _zawieszono_. Juz
zaczynam sie niepokoic. W koncu pisze, ze paczke wyslal. Doszla, hurra.

Co sie okazuje? Ze gierki pochodza z jakiegos niemieckiego setu i sa
oczywiscie w Pig Latin, czyli w jezyku Goethego. W opisie takich
informacji brak. Pisze do czlowieka, ze towar niezgodny z opisem i chce

dzialalnosc na Allegro. Prosze wiecej do mnie nie pisac.

Co mozna z tym fantem zrobic? Program Ochrony Kupujacych mi nie
przysluguje, bo cena za niska. Policja mnie wysmieje, ze glowe zawracam.
Przeciez nie nastrasze czlowieka Bin Ladenem.


A na poważnie, w sieci czasami znajdziesz pliki pod tytułem,
SPOLSZCZENIE danej gry.
Przeważnie dorzuca się to do angielskiej wersji, ale może i spolszczy
niemiecką...



To sa starocie, ktore w wiekosci nawet nie wyszly w naszym jezyku (poza
Dungeon Keeperem 2), wiec i spolszczeniach ciezko mowic (chyba, ze
takich "zrusyfikowanych").

Coz, 30 zlotych to jeszcze nie taka tragedia, moze komus oddam, bo na
Allegro ciezko to bedzie sprzedac nawet za 1/3 tej ceny.

Cześć:)

właśnie dostałem takiego oto maila:

"Wiadomość od: lotto411, wysłana z komputera o numerze IP:

WITAJ !!!

Mam Tobie do zaoferowania pełny zestaw systemów do gier lotto, dzięki
którym osiągniesz zysk grając w LOTTO.
Oto treść opisu:
http://www.republika.pl/soft_gsm/LOTEK.htm

Cena za cały pakiet systemów + gratisy, który oferuje na stronie to 9,99 zł.

Jeśli jestes zainteresowany/a daj znać, wtedy wystawie ci aukcje na
koncie z pełną aktywacją, gdzie jest juz ponad 300 pozytywów za systemy
(przeczytaj informacje dodatkowe znajdujące sie na samym dole strony).
Jesli nie jestes zainteresowany/a przepraszam ze zabrałem ci Twój cenny,
stracony czas.
Pozdrawiam serdecznie.
Marek

     * Ten e-mail został wysłany przez Użytkownika za pomocą serwisu
Allegro.pl. Odpowiedź na ten e-mail zostanie wysłana do autora listu, a
nie do serwisu Allegro.pl.
     * Przypominamy, że wysyłanie spamu (niechcianych e-maili o
komercyjnym charakterze) oraz udział w transakcji kupna/sprzedaży
przedmiotu poza Allegro ("poza aukcją") jest niezgodne z naszymi
zasadami ( Regulamin ).
       Transakcje "poza aukcją" nie są bezpieczne i nie dają możliwości
wystawienia komentarza kontrahentowi oraz skorzystania z Programu
Ochrony Kupujących bądź udziału w bezpiecznej transakcji Escrow."

Trzeba by zgłosić gdzieniegdzie...

Pzd,
lukebe.

Licytowałem na aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=69579629 i w
   http://allegro.pl/show_item.php?item=69579305

kopie: http://www.archiwizator.pl/dodaj2.php i
http://www.archiwizator.pl/a69579305.php

Sprzedawcą był trader.

I Co sie dziwnego stało?  W obu aukcjach licytował człowiek o ksywce AD16
oto jego strona w Allegro: http://ssl.allegro.pl/show_user.php?uid=1563867

Aukcje sie zakończyły tym, że w jednej AD16 mnie przelicytował a w
drugiej kto inny.
Po zakończeniu aukcji w której mnie AD16 przelicytował dostałem od niego
mejla:

"Dzień dobry!
Jeżeli jest Pan/i zainterwsowany drukarką, którą Pan/i licytował, i ja
ją  wylicytowałam, to ja chętnie zrezygnuję. Pozdrawiam. A.D."

Czy to nie dziwne, że AD16 tylko kupuje u Tradera ??? Kupił 250 przedmiotów

Pozdr Piotr

Użytkownik "Marcin" wystukał taki tekst:

Witam
Mam takie pytanie gdyz jestem nowy i troszke sie jeszcze nie
orientuje. Dostalem pytanie o koszt przeslania paczki i jak
sprawdzilem to na PP cena paczki ekonomo od 2 do 5 kilo to 8 zl.
Zgadza sie to? Czy dochodzi cos jeszcze? (nie liczac pudelka)
Chcialbym potwierdzic aby nie wprowadzic klienta w blad.



jesli ekonomiczna to wszystko.

wszystkie dodatkowe opcje jakie możesz sobie zażyczyć można sprawdzić
na http://poczta-polska.pl/cennik.htm
w grą wchodzi priorytet albo ubezpieczenie, jesli wartość przesyłki
przekracza 50zł
polecam to ostatnie, bo lepiej dmuchać na zimne...


w grą wchodzi priorytet albo ubezpieczenie, jesli wartość przesyłki
przekracza 50zł
polecam to ostatnie, bo lepiej dmuchać na zimne...



Potwierdzam, właśnie mi zgubili jedną przesyłkę...

Michał, zadowolony, bo jeśli wypłacą regulaminowe 50 razy opłata za
traktowanie jako polecony, czyli ~110 zł to jeszcze na tym zarobię ;)

wpadam na jedną z aukcji gościa:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4842237

czytam sobie opis i widzę dość nowe gry a na samym końcu klauzulę:

PROGRAMY OBEJMUJE LICENCJA GNU
JA POBIERAM OPŁATĘ JEDYNIE ZA CZAS POŚWIĘCONY NA ZGROMADZENIE W/W PROGRAMÓW
AUTOREM JEST FIRMA: GSM MEDIA GROUP .
DO KAŻDEJ APLIKACJI JEST DOŁĄCZONY KOD ŹRÓDŁOWY.
DOŁĄCZONA JEST POWSZECHNA LICENCJA GNU.
PROGRAMY SŁUŻĄ DO ZWIĘKSZENIA FUNKCJI TELEFONU.
NUMER LICENCJI 77YT56RT

której za cholerę nie rozumiem, więc mógł by mi ktoś przetłumaczyć z
polskiego na nasze:
- od kiedy dość nowe gry, obrazki i melodyjki są na licencji GNU
- jeżeli są na licencji GNU to po co podaje jakiś nr. licencji

i jeszcze jedna mała podpucha, gościu sprzedaje 4 CD z najróżniejszymi
"gadżetami", niech mi ktoś pokaże stronę (strony) z których można ściągnąć
legalne (freeware, GNU itp.) gry/programy które zajęły by przynajmniej 1 CD


- od kiedy dość nowe gry, obrazki i melodyjki są na licencji GNU



wiek nie ma znaczenia czy jest cos na GPL czy nie. btw, nie ma czegos
takiego jak licencja GNU. GNU to projekt http://pl.wikipedia.org/wiki/GNU

- jeżeli są na licencji GNU to po co podaje jakiś nr. licencji



Bo jest oszustem. to jest pewnie na jakiejs komercyjnej licencji
}



wiek nie ma znaczenia czy jest cos na GPL czy nie. btw, nie ma czegos
takiego jak licencja GNU. GNU to projekt http://pl.wikipedia.org/wiki/GNU



przepraszam, troszkę namotałam, chodziło mi o to ze (ponoć) po jakimś czasie
część praw autorskich do gry przestaje obowiązywać i grę można ściągnąć z
netu za darmowa i być jej legalnym użytkownikiem. ale fakt, w takim
przypadku nie staje się ona GPL/GNU tylko abandoware (siakoś tak) i jest ona
wtedy czymś w rodzaju freeware

Tako rzecze Big Jack..

| Aukcja bez fotki bo nie ma aparatu cyfronicznego... ;)
                                     ^^^^^^^^^^^^^
ROTFL
Przypomina mi to sytuację, kiedy mój kolega silił się na
klasyfikację aparatów i wydumał, że dzielą się na cyfrowe i
analogiczne :) Tak więc proponuję: cyfroniczne i analogiczne :D



Ta.. a mi sie przypomina sytuacja, jak na jednym festiwalu
zapowiadajaca nas bardzo madra pani (nie blondynka) stwierdzila, ze
jeden z muzykow gra na gitarze ELEKTRONICZNEJ ;))

Pozdrawiam, Agni

Witam!

Sprzedałam przedmiot na allegro - gre game boy, na poprzedniej licytacji
wystawilam game boy'a z kolorowym wyświetlaczem tj. GAME BOY COLOR, jako że
chciałam również sprzedać wersje z czarnobialym wyswietlaczem tj. GAME BOY
Pocket, kliknelam "wystaw podobną aukcje" , oczywiscie pozmienialam opis
tylko o jednej rzeczy zapomnialam. W opisie czarnobialej gry pojawil sie
maly blad - "PRZEDMIOTEM LICYTACJI JEST GAME BOY COLOR" w tytule aukcji i na
zdjeciach jest wyraznie zaznaczone ze sprzedaje wersje POCKET(czarnobiałą) a
nie COLOR. Zobaczcie sami:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=90291131, osoba która wygrała
aukcje czarnobiałej gry (POCKET), 25 minut po wygraniu wysyla mi maila o
treści:

"Czy wylicytowany przeze mnie game boy ma kolorowy wyświetlacz? Byłem pewny,
że tak i dlatego licytowałem.
W pierwszym zdaniu opisu jest: " Przedmiotem licytacji jest konsola
NINTENDO - Game Boy Color"
Proszę o odpowiedź."

Co o tym sądzić? Jak załatwić sprawe?

pzdr


| Jest taka aukcja http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=47402548.
| Cena 155 zł za rezystor kosztujący z 50gr w sklepie elektronicznym.

Ja bym się nie zdziwił, gdyby tak rzeczywiście było...

Dam na ten przykład firmę Dell. Śrubka do mocowania dysku, która w sklepie
z
gwoździami nie jest warta 10 gr u Dell'a kosztuje 10 zł. Tak więc nie
zdziwiłbym się, gdyby rezystor u Hondy kosztował z 50 zł.



normalka,
chcialem wymienic gniazdo sluchawkowe w walkmanie,
powiedzili mi w panasonicu ze razem z wymiana 60 zl,
poszedlem do sklepu obok i kupilem takie gniazdko za jakies 50gr? cos okolo
tego,
kumpel mi wymienil za browarka i sprzecik gra do dzis,
pozdr. Piotrek

jest cos takiego jak demo...



Nie zawsze, a czasami demo nie oddaje tego, co pelna wersja, duzo mniejj
opcji w niej jest...
Demo nie zawsze pokazuje mozliwosci pelnej wersji, a jeszcze nigdy nie
spotkalem sie z wersja ograniczona czasowo jakiejs gry (chociaz bardzo malo
grywam).

| Nie kupie nic w ciemno, bo szkoda kasy, (a gierki niejednokrotnie
| kosztuja 100+), ktora moze byc wyrzucona w bloto.

i nie musisz, jest cos takiego jak demo...



Czesto niedopracowane...

jest cos takiego salon samochody i probna jazda...



Przeciez nie twierdze, ze nie ma.

| Jezeli sciagam gierke i gram w nia z miesiac i podoba mi sie, to kupuje
| orginal, a kupuje bo mam niezla prace i mnie na nia stac.

jakos nie wierze...



Nikt nie wymaga tego od Ciebie.

#as

Witam,
Byla sobie aukcja
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=34721430
Ktora niestety wygralem :-(
Sytuacja jest dziwna,

Dopytalem go o ocene kompletnosci gry, cytat:

 Wydaje mie się, że brakuje około 10 kart. Jestem pewiem, że dwóch
 czarów. Reszta to karty przygód. Poza tym zestaw jest kompletny.

Zeby nie bylo, ze wyrwane z kontekstu jesty to caly jego list.
Zaplacilem, paczka przyszla.
I tu zonk! Brakuje okolo 100 kart, do tego innych elementow
*NIEZBEDNYCH* do gry.
Chcialem zalatwic to w jakis rozsadny sposob, ale sprzedajacy twierdzi,

Nie wykazuje zadnej ochoty do rozwiazania problemu.

Pytania:
- czy jest jakas rozsadna metoda reklamowania?
-  czy w transakcjach  osoba fizyczna - osoba fizyczna maja zastosowanie
przepisy z ustaw "o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej ...."
  dotyczace opisu towaru i ustawy "o ochronie niektorych praw
konsumenckich ...." w zakresie 10 dniowego terminu reklamacji w
sprzedazy elektronicznej.
Mam wrazenie, ze opisuja one transakcje osoba prawna - konsument.

Jestem na tyle na goscia  wk...ny, ze gotow jestem sporzadzic wniosek do
prokuratury i dochodzic odszkodowania od Allegro.
Byc moze sie wyglupie ale coz.

Tomek

  ufrog.vcf
< 1K Pobierz


| | | Witam,
| Jestem początkujący na Allegro. Chciałem się spytać, czy mozna
| sprzedawać skany gier tak jak zrobił ten gość:

| htt
| ://allegro.pl/item87966215_magiczny_miecz_komplet_wszystkie_czesci_.ht
| ml
| Gdzie te skany?
Na sanym dole dopisek. Gość sprzedaje skany gier na płytce cd.



Aha. CD jest tylko. Nie znam się na grach:-)

Witam,
Jestem początkujący na Allegro. Chciałem się spytać, czy mozna sprzedawać
skany gier tak jak zrobił ten gość:
http://allegro.pl/item87966215_magiczny_miecz_komplet_wszystkie_czesc...



sadze ze to samo co kopia zapasowa gier , powinni uwalic aukcje jak ktos
zglosi

Przy okazji, większość jego gier na GBA to piraty :)



To akurat allegro ma zwyczajnie w dupie.

pozdr
pg


śmiać się, czy płakać ???

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36768802

pzdr
s.



zwróć uwage na kategorie, moze chodzi o jakiś hack do gier ?

A moim zdaniem to ty sie czepiasz.

anteny SAT (domyslec sie mozna ze chodzi o satelitarna) zeby sprawdzic.



jadac na domyslach oczywiscie mozna czasem dojsc do wlasciwych wnioskow ,
czepiam sie poniewaz pisanie w tytule ze to OKAZJA przywodzi na mysl ze
sprzet jest zbajerzony , cool , wiec moze go kupie nie czytajac o co chodzi
z tym DSR , moze faktycznie nie chce sie gosciowi sprawdzac , moze u mnie
zadziala niskim nakladem -to jest nabieranie klienta ,nieuczciwa praktyka.
Ten tuner nie zadziala w zadnym wypadku! to złom. Dalej uwazasz ze to
uczciwe ??

Co do kategorii tez nie sklamal bo to tuner cyfrowy.
Nie wyobrazam sobie zeby ktos nie sprawdzil modelu przed zakupem w googlu
zeby sie miedzy innymi o parametry dowiedziec.
Jak dla mnie to wcale nie sciemnia. Fakt moglby wielkimi literami pisac -
uwaga to tuner chyba nie FM !!!!jedenjeden11 ale rownie dobrze moze
powinien umieszczac info ze to pralka tez nie jest.




tym system DSR od jakiegos czasu nie dziala ,nikt nie nadaje wiec ten tuner
to kawalek złomu, bezużytecznego złomu
jeszcze raz powtorze:

W styczniu 1999 roku zaprzestano nadawanie tego sygnału



uwierz mi ze gro zakupow to zakupy impulsowe i sa ludzie ktorzy nie pytajac
googla zakupia taki bezuzyteczny zlom. Tuner jest wystawiony w blednej
kategorii to nie jest RTF tym bardziej AGD oczywiscie! To najwyzszych lotów
kłamsto!
wlasciwa kategoria to Allegro-RTV i AGD - TV Video i DVD - Sprzet
satelitarny - Tunery
jest ich tam jak zobaczysz 1.425

Mnie juz dawno zakupy na allegro nauczyly czytania opisu aukcji 10x, potem
nalezy dzien odczekac, ochlonac i dopiero na spokojnie 11x czytac -
zawsze sie cos nowego w opisie lub na zdjeciu zauwazy. A potem pytac,
pytac i jeszcze raz pytac sprzedawce - i nie zakladac oczywistosci i tego
ze cos jest jasne. Wszystko co nie wynika w 150% z opisu czy zdjecia na
pewno bedzie inaczej niz ty myslisz...



tak tu masz racje.

darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."



pozro
tumek

Pewna osoba, czyli Henio Klon
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Nie mogę połączyć sie teraz ze stroną www.snip.pl
Co się dzieje ?



Chyba u Ciebie jest problem.
U mnie wszystko gra.

witam

wzielo mnie ostatnio na dorzucenie do kolekcji kilku nowych gier (wbrew
pozorom kolekcjonerzy graja w to co pozniej odstawiaja na polke...).
przejrzalem dostepne aukcje, poczytalem opisy, obejrzalem zdjecia i
znalazlem ofiare. wygralem aukcje, dogadalem sie co do wysylki (wczesniej
probowalem dogadac sie odobior osobisty, akurat mam kumpla w miejscowosci
sprzedawcy, niestety nic z tego nie wyszlo). czekam na przesylke - miala isc
priorytetem, wiec w sobote powinna przylezc. niestety glucho... poniedzialek
tez nic, przyszla we wtorek. coz, moze sie zdazyc ze ktos zapomni ze mial
wyslac priorytetem... otwieram paczke - ladnie zapakowane w kartonowe
pudelko, tak jak sobie zazyczylem (nie chcialem zeby pudelko gry doszlo
uszkodzone). jak sie zdziwilem i wqr... kiedy w stercie gazet zamiast tego
co widzialem i czytalem w opisie aukcji (ladne wydanie w kartonowym boxie
ect), znalazlem wogole mnie nie interesujaca reedycje z nowej extra
klasyki... pisze do goscia, ale jak widze po 2ch mailach dla niego sprawy
nie ma, ba, czemu ja sie jego czepiam i czy powazny jestem - przeciez gre
dostalem, do tego oryginalna, a skad on mogl wiedziec ze mi chodzi o te
glupie pudelko... przyznal sie jeszcze, ze zdjecie zakosil z cudzej aukcji,
bo aparatu nie ma, szkoda tylko ze po fakcie. do tego czego ja jeszcze chce,
przeciez kupilem ta gre taniej niz w sklepie - matematyki mnie uczyli i to
dosc duzo latek, calkiem skutecznie przyswajalem ta wiedze, i okazyjny ten
zakup bylby gdyby cena gry + wysylka byla nizsza niz to co musze zaplacic w
jednym z lokalnych empikow, a w tym wypadku tak nie jest.

mam wiec dosc blacha sprawe - kupilem gre w edycji boxowanej (przynajmniej
tak sugerowalo zdjecie i opis, w ktorym slowa nie ma o tym ze gra jest z
nowej extra klasyki), a dostalem reedycje w dvdboxie. teoretycznie moglbym
zlac sprawe, bo chodzi raptem o 2 dychy, ale nie lubie jak ktos proboje ze
mnie zrobic idiote i nie rozumie, ze opis powinien dokladnie przedstawiac to
co sie sprzedaje. zglosic delikwenta ku nauce do allegro, czy dac sobie
spokoj i wystawic mu neutrala (mam gdzies czym mi odpowie)?


czy ta aukcja jest legalna , nie łamie zasad? Chodzi tu o GNU!!!
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47513724



Oczywiście, że jest nielegalna. Gry nie są darmowe, licencji na
programy tez pewnie nie ma, nie mówie o dzwonkach.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51503482



".........To jest oferta w której się dostaje link by ściągnać orginalną
gre ! ........."

LoL ORGINALNA GRE hehe


Z góry bardzo dziękuję za pomoc!



Wysylaja plyty z muzyka, ksiazki, DVD i cos tam jeszcze. Na pewno nie
wysylaja elektroniki i - niestety - gier :( Placic najlepiej karta.
Od Zespo3u All= egro - Aukcje OnLine:

      Informacja o zmianie regulaminu - koniecznooa potwierdzani= a
to?samooci

      Witaj,

      Z przykroocią informujemy Państwa o= pewnych regulacjach, które
zostały wprowadzone do naszego serwisu Alle= gro - Aukcje OnLine. Powodem
zmian są ostatnio rosnąca w zastraszając= ym tempie liczba nadużyć,
dokonywanych przez osoby nieletnie. Chcąc z= apewnic Państwu bezpieczne
handlowanie w naszym serwisie, od chwili obecn= ej jednym z etapów aktywacji
konta będzie weryfikacja tożsamości or= az wieku osoby zakładającej konto.
Jednoczeonie rozpoczynamy proce= s weryfikacji osób zarejestrowanych we
wcześniejszym okresie. Dlatego t= eż są Państwo proszeni o przesłanie w
odpowiedzi na ten e-mail zesk= anowanego dowodu tożsamości. Konta
użytkowników, którzy nie dope= łnią tego obowiązku w przeciągu 7 dni (licząc
od dnia otrz= ymania tego maiila), zostaną zablokowane na czas nieokreślony.
W przypa= dku nowego dowodu osobistego, prosimy o zeskanowanie obu stron (w
powięks= zeniu 2:1 aby wszystkie dane były wyraźne - im wyższa rozdzielczoś=
ć, tym lepiej). Natomiast w przypadku starego dowodu osobistego, niezb&ec=
irc;dne są strony nr. 1, 2, 3, 6 oraz 7 (również w wysokiej rozdzielc=
zooci, aby dane były wyraźne).

      Przypominamy, że jeżeli= nie posiadają Państwo skanera w domu, można
skorzystać z usług p= obliskich kafejek internetowych.

      Zdajemy sobię sprawę, że ta = zmiana w regulaminie może być dla
niektórych osób uciśźliwa. St= aramy się jednak, aby Allegro było
bezpiecznym miejscem, zarówno dla = sprzedających jak i kupujących, dlatego
zmuszeni jesteomy podją= ć powyższe kroki. Jeżeli z jakichś powodów
odmawiaja Państwo pr= zesłania skanu dowodu osobistego, prosimy pozostawić
tego e-maila bez o= dpowiedzi. Będzie to jednoznaczne z rozwiązaniem umowy z
serwisem Alleg= ro - Aukcje OnLine.

Pozdrawiamy,
Zespół Allegro

a moze sobie kupil 18 neostrad  i dostal 18 gier :)
W kazdym razie bez dowodu nie ma winy
Witam,

patrze, a tu sobie użytkownik DiVaio sprzedaje gierki na allegro. Jako
że cena była podejrzana, wysłałemmu maila:

"Witam,

rozumiem że są to oryginały? Prosze o więcej szczegółów nt. aukcji.
Pozdrawiam,
lukebe."

a on mi an to:

"nie to Pan zle zrozumial to oczywiscie w nawiasie. najczesciej pisze w
cudzyslowie ale tym razem by sie nie zmiesilo bo cudzyslow to 6 znakow.

Nie mogę zaproponować Ci oryginalnych gier. Kogo teraz na nie stać.
Każda z osobna kosztuje ponad 100 zł. Czyli za wszystkie musiałby
zapłacić ponad 400 zł. Ja sprzedam Ci piraty (niestety bez nadruku na
płytce) już za 55 zł. Nie z osobna. Wszystkie 4 tytuły otrzymasz za tą
cene. Wiem, że większo ć posiada teraz internet. Ale nie każdy ma czas
na ciąganie, niektórzy posiadają modemy co oczywi cie utrudnia zassanie
gry z netu.
Oferuję Ci:
NHL 06 ( 2 CD ) normalny crack
NBA 06 ( 2 CD +z plyta z crackiem i deamonem ) crack(mini disk do
otwarcia w deamonie. chodzi bez plyty)
a także FIFĘ 06 po polsku ( 1 DVD + płyta z crackiem) crack(mini disk do
otwarcia w deamonie. chodzi bez plyty)
FIFA MANAGER 2006 (3 CD + cd z craciem) crack (mini disk do otwarcia w
deamonie. chodzi bez plyty)
za jedyna 45 zł + 10 zł kosztów przesyłki i płyt. Wpłacasz tylko kasę na
konto, a ja na drugi dzień wysyłam Ci cały zestaw na Twój adres.

Możliwy jest oczywi cie zakup każdej gry z osobna. Za każda płacisz 15
zł. W momencie zakupu 2 płacisz 30, no a za 3 - 45.Za 4 zapłacisz 55 zł.
Więc przy zakupie cało ci oszczędzasz 5 zł."

To go troche postraszylem:

"A wiesz co to znaczy obrót kradzionym oprogramowaniem i ile za to
grozi? Fajnie ze na stronie "O mnie" podajesz swoje dane:)"

Wiem, jestem złośliwy ;)

Ciekawe jak szybko wyrzuci swój adres ze strony "O mnie":)

Pozdrawiam,
lukebe.

"To jest oferta w której się dostaje link by ściągnać orginalną gre !"
to oryginalne gry się ściąga jeżeli są wydane na płycie??

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51503482

Wziąłem udział w aukcji:
http://www.allegro.pl/item193084922_sony_vaio_core_solo_1_2ghz_1gb_80...

Miało być pięknie sprawnie i miło. 18 maja dostałem przesyłkę ale wbrew
opisowi komputer
- był używany (system zainstalowany 21 marca, do tego OpenOffice, Irfan
View itp, ślady palców na matrycy)
- Polski WinXP, prawdopodobnie nielegalny, Sony nigdy nie sprzedawało
tych komputerów z wersją PL, według mnie - lewizna.
- 10 miesięcy gwarancji na rzekomo nowy komputer, bo dla SCK liczy się
data sprzedaży z FV którą oni dostali od sprzedawcy (sic!)
- klawiatura i partycja instalacyjna w jakimś hiszpański lub podobnym
języku, na pewno nie UK.

Oczywiście sprzęt odesłałem (ale mam foto). Po burzliwej wymianie maili,
w końcu przyznali się, że komputer miał być dla ich pracownika.
Zaproponowali obniżkę lub wymianę na inny. Nie podali mimo wielokrotnego
zapytania jaka miałaby być obniżka ani jak miałaby wyglądać wymiana.

Dodam, że sprzęt był mi pilnie potrzebny, zmieniałem pracę, obecnie
pracuję na pożyczonym laptopie. Zażądałem zwrotu pieniędzy.

I tu się zaczyna cyrk. Dostaję sprzeczne informacje, sck.com.pl wymyśla
co może by tych pieniędzy nie oddać, w końcu stwierdzają, że skoro
chciałem FV i prowadzę działalność to odstąpienie od umowy mi nie
przysługuje i oni w końcu ściągną taki komputer i dostanę go.

W tym czasie mogłem mieć to co potrzebowałem od innego dostawcy i to
nawet 400 zł taniej. Niestety mimo wielokrotnych maili i telefonów, nie
chcą oddać pieniędzy. A dziś jeszcze informują mnie, że właśnie dociera
do Polski ten komputer i że go do mnie wyślą (pisałem im, że jedynie
zwrot pieniędzy wchodzi w grę). I w dodatku dziwią się, że nie
wyciągnąłem "maksimum korzyści z zaistniałej, i być może na pierwszy
rzut oka niezbyt dogodnej, sytuacji." (K...a, jakich?!)

Ponieważ straciłem do sck zaufanie, jest to dal mnie banda oszustów i
nie chcę mieć z nimi nic wspólnego, w dodatku obawiam się rzetelności
ewentualnego świadczenia reklamacyjnego - jakie jeszcze zostają mi
możliwości? Oni tego laptopa w trakcie sprzedaży nie mieli (tylko model
odmienny i używany lub powystawowy). Chcieli mi go wcisnąć w nadziei, ze
się nie zorientuję.

Jeśli ktoś zna jakieś rozwiązania prawne - proszę o pomoc.


Wziąłem udział w aukcji:
http://www.allegro.pl/item193084922_sony_vaio_core_solo_1_2ghz_1gb_80...

Miało być pięknie sprawnie i miło. 18 maja dostałem przesyłkę ale wbrew
opisowi komputer
- był używany (system zainstalowany 21 marca, do tego OpenOffice, Irfan
View itp, ślady palców na matrycy)
- Polski WinXP, prawdopodobnie nielegalny, Sony nigdy nie sprzedawało
tych komputerów z wersją PL, według mnie - lewizna.
- 10 miesięcy gwarancji na rzekomo nowy komputer, bo dla SCK liczy się
data sprzedaży z FV którą oni dostali od sprzedawcy (sic!)
- klawiatura i partycja instalacyjna w jakimś hiszpański lub podobnym
języku, na pewno nie UK.

Oczywiście sprzęt odesłałem (ale mam foto). Po burzliwej wymianie maili,
w końcu przyznali się, że komputer miał być dla ich pracownika.
Zaproponowali obniżkę lub wymianę na inny. Nie podali mimo wielokrotnego
zapytania jaka miałaby być obniżka ani jak miałaby wyglądać wymiana.

Dodam, że sprzęt był mi pilnie potrzebny, zmieniałem pracę, obecnie
pracuję na pożyczonym laptopie. Zażądałem zwrotu pieniędzy.

I tu się zaczyna cyrk. Dostaję sprzeczne informacje, sck.com.pl wymyśla
co może by tych pieniędzy nie oddać, w końcu stwierdzają, że skoro
chciałem FV i prowadzę działalność to odstąpienie od umowy mi nie
przysługuje i oni w końcu ściągną taki komputer i dostanę go.

W tym czasie mogłem mieć to co potrzebowałem od innego dostawcy i to
nawet 400 zł taniej. Niestety mimo wielokrotnych maili i telefonów, nie
chcą oddać pieniędzy. A dziś jeszcze informują mnie, że właśnie dociera
do Polski ten komputer i że go do mnie wyślą (pisałem im, że jedynie
zwrot pieniędzy wchodzi w grę). I w dodatku dziwią się, że nie
wyciągnąłem "maksimum korzyści z zaistniałej, i być może na pierwszy
rzut oka niezbyt dogodnej, sytuacji." (K...a, jakich?!)

Ponieważ straciłem do sck zaufanie, jest to dal mnie banda oszustów i
nie chcę mieć z nimi nic wspólnego, w dodatku obawiam się rzetelności
ewentualnego świadczenia reklamacyjnego - jakie jeszcze zostają mi
możliwości? Oni tego laptopa w trakcie sprzedaży nie mieli (tylko model
odmienny i używany lub powystawowy). Chcieli mi go wcisnąć w nadziei, ze
się nie zorientuję.

Jeśli ktoś zna jakieś rozwiązania prawne - proszę o pomoc.



W Szczecinie juz kazdy wie ze robia walek na laptopach sony nawet
konkurencja w radio to oglasza...


Zazwyczaj jest tak, że gra jest np. oryginalna, ale foto (reklamowe) które
koleś znalazł jest okładką od pirata...



mysle ze jednak jest dokladnie na odwrot :)
Taka sobie aukcja
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70275415
czy to dozwolone?
     Odpalam OE, patrzę na apa - 7000 nieprzeczytanych postów. Dużo.
Stanowczo za dużo. Trudno to wszystko ogarnąć, czytając choćby bardzo
pobieżnie każdy wątek. Niestety, ale liczba niektórych moich obowiązków mnie
przerosła, zauważyłem też, że komputer i Internet zaczął mi zastępować
realny świat.

    Teraz po prostu brakuje mi czasu na czytanie i pisanie na apa. Niedawno
kupiłem sobie gitarę elektryczną i chcę teraz poświęcić się nauce gry na
niej. Nie chcę by ktoś pomyślał, że gitara jest dla mnie ważniejsza od apa.
O nie. Chce też zająć się niektórymi moimi obowiązkami, dość zaniedbanymi
przeze mnie. Zaniedbałem wiele spraw spędzając zbyt dużo czasu przy
komputerze i w Internecie, teraz brak mi czasu na wiele rzeczy, a tak wiele
do nadrobienia...

    Niestety, życie jest sztuką wyboru. Muszę wybrać, co jest mi bardziej, a
co mniej potrzebne. Niestety, na apa brakuje już czasu. Chcę bardzo
serdecznie podziękować wszystkim, dzięki którym tak wiele się nauczyłem. Nie
sposób wymienić wszystkich, dlatego ogólnie - dziękuję Wam, starzy
apa'owicze. Dziękuję za liczne lekcje, za pomoc, za każde dobre słowo.

    Żegnam się z apa. Nie żegnam się z Allegro, choć moje bytowanie na nim
na pewno się ograniczy. Chcę ograniczyć czas spędzany przy komputerze i w
świecie Internetu do niezbędnego minimum. Mam też nadzieję, że utrzymam
kilka nawiązanych tu znajomości.

    Nie sposób też pożegnać się z Internetem, ale na pewno będę starał się
używać go mniej. Muszę niestety wybierać pomiędzy obowiązkami a
przyjemnością. Jesteście wspaniałymi ludźmi, doceniam to, że na pewno
pomożecie tutaj jeszcze wielu początkującym Allegrowiczom.

    Może jeszcze niekiedy napiszę, aczkolwiek wątpię. Może w przypływie
większej ilości czasu. Na pewno trudno będzie kliknąć alt.pl.allegro -
anuluj subskrypcję. Apa to rozdział mojego życia - rozdział, którego bardzo
nie chcę zamknąć, ale na pewno wpadnie gdzieś pomiędzy inne rozdziały mojego
życia.

    Reasumując - dziękuję Wam, za to, jacy byliście, jesteście i na pewno
będziecie. Cześć :-)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich alt.pl.allegro'wiczów,
życząc wielu udanych transakcji na Allegro.
Michał Czuba

Witam, prosiłbym Panie, które kupowały na allegro o
polecenie co kupić mojej kobiecie na gwiazdkę. Cena nie
gra roli, byle nie była to podróbka. Z góry dziekuję.

Witam, prosiłbym Panie, które kupowały na allegro o
polecenie co kupić mojej kobiecie na gwiazdkę. Cena nie
gra roli, byle nie była to podróbka. Z góry dziekuję.



Za pozno juz na zakupy przez siec kupuj w sklepie.
www.allegro.pl/item92666652_koszulka_elektryk_wysokich_napiec_oszukal....
html - kolejny cwaniak tym razem z Lublina. O calym zamieszaniu z cyganem
mozna poczytac na stronie: www.torun.com.pl/aktualnosci/?w=1922 - gdzie
sprawa zajelo sie Torunskie radio GRA.
Alle ...nie...gro!
[ciach]

lol , najbardziej mi sie podoba powod odwolania  kupujacego :]
" autor myslal ze to nowa gre na komorke"
ROTFL

To wiem ale poczytaj dokladnie,pcc jest przy sprzedazy oprogramowania nie
zaleznie od kwoty,nawet jak bedzie 1zl.Bynajmniej ja to tak rozumiem.Gry
chyba trzeba zaliczyc do oprogramowania.Moge sie mylic.
Zastanawiam sie jedynie czy gra jest oprogramowaniem dla us,czy ustawa ma na
mysli jedynie oprogramowanie komputerowe.A co z muzyka np. orginalnymi
cd-kami.Za to tez trzeba skladac pcc,przeciez tam taz jest wartosc
intelektoalna?

w porownaniu do innyc gier online to malo:P



nom :) Tibia na przyklad ;albo wszelkie sprzety z Diablo.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51121282

Podobają mi się takie opisy:
- NOWA - a cena 49.000 :))  (dla nośnika magnetycznego
to trochę dużo, bo gra wyszła z 14lat temu...)
- na początku zdania NOWA, potem działa bez problemów - same cuda :P

" gra jest zapakowana, ale sama się rozpakowywuje "

magia, hihi

Jestem od 2 lat członkiem ebaya i Allegro. To co przeczytałem w
regulaminie A., ścięło mnie z nóg.
Czego nie wolno sprzedawać. Punkt 20.

Dekodery TV-SAT:
a) Cyfra+
b) Pioneer BCT-1330, BCT-1430, BCT-1530, BCT-1630, BCT-1730
c) Kenwood DTF-1, DTF-2
d) Sony TS1A
e) Pace CP 3000P
f) Thomson S 4850, TS3P

Czemu one są zabronione? Bo je można zhackować? A czemu Canona 300D nie
zakazali? Nie czaję tego... Czyżby domniemanie winności? A może są inne
powody?

Przypomina mi to anegdotę:
Pewne malzenstwo pojechalo na weekend nad jezioro,gdzie mozna bylo lowic
ryby.Maz uwielbial wczesnym switem wyplywac na ryby i chetnie wtedy
zostawial swoja zone.Pewnego ranka kiedy mezczyna wrocil po wielu
godzinach,chcial miec troche swietego spokoju.Chociaz niekoniecznie sie
na tym znala kobieta postanowila poplywac lodzia,odplynela
kawaleczek,rzucila kotwice i zajela sie lektura.Po pewnym czasie
podplynal do niej swoja motorowka straznik:Dzien dobry szanowna Pani!Co
Pani tutaj robi?zaczal rozmowe;Czytam odpowiedziala kobieta i pomyslala
sobie,czy nie jest to oczywiste?Ale znajduje sie Pani w strefie gdzie
lowienie ryb jest zabronione!Przeciez Pan widzi ze nie lowie ryb!No coz
ale ma Pani przy sobie cale potrzebne do tego wyposazenie!Zarekwiruje je
i musze wstawic Pani mandat!Jesli Pan to zrobi oskarze Pana o
gwalt!odpowiedziala rozgniewana kobieta.Ale przeciez ja Pani nawet nie
tknalem!No coz,ale ma Pan przy sobie cale potrzebne do tego wyposazenie!

Pozdrawiam, Przemek
------------------------------------------------------------------------
Błądzić jest rzeczą ludzką, kłamać demokratyczną. (Mikołaj Gomez
Davilla)
------------------------------------------------------------------------


koles sprzedaje cdki wypchane nielegalnymi grami i softem. a klauzula na
koncu to najglupsza rzecz jaka widzialem jako probe wytlumaczenia dlaczego
to co sprzedaje jest legalne.


nie spotkalem sie jeszcze z gra abandonware na komorki;-)



Sa za to gry freeware robione bezposrednio na bazie abandonware.

A ja proponuję do boju ruszyć, aby w końcu rozprawić się z tą szarańczą!



Kiedy ma się uczyć jak ciągle gra? Telefon do rodziców i niech porozmawiają
za pomocą grubego pasa..

Skończyło się na tym że kupujący jednak stwierdził że kupi gre, po

konsoli. Dziwne zachowanie...

prowizji?

pzdr

Witam,
Jestem początkujący na Allegro. Chciałem się spytać, czy mozna
sprzedawać skany gier tak jak zrobił ten gość:
http://allegro.pl/item87966215_magiczny_miecz_komplet_wszystkie_czesc...
http://allegro.pl/item87514002_calmera_18_palek_zajebiste_eq_warte_po...

To jest jakaś plansza z gry ? O co chodzi ?
Pozdrawiam
M.


>